Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kingdomino: Era Gigantów to dodatek / rozszerzenie do gier Kingdomino i Queendomino. Wprowadza dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę - drewniane figurki Gigantów, które w połączeniu z nowymi płytkami terenu dodadzą do gry zupełnie nową mechanikę oraz płytki z zadaniami, które sprawią, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza. W pudełku znajduje się również efektowna, magnetyczna wieża, która posłuży do sprawnego dobierania płytek oraz zestaw elementów dla 5-tego gracza.
Iluzja to zaskakujący i wciągający tytuł, od którego naprawdę można się pozytywnie uzależnić! Czy potrafisz oszacować, którego koloru jest najwięcej na karcie? Czy nie zwiedzie cię perspektywa?
Gonitwa cieni to pięknie ilustrowana książka, w której obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól, by świat pochłonął mrok.
Zanurz się w atmosferę intryg, podwójnych układów i zdrad toczących się wśród gangów XIX-wiecznego Nowego Jorku. Wraz ze swoimi zaufanymi ludźmi wkrocz do najniebezpieczniejszych zaułków dzielnicy The Five Points i zdobądź dominację nad przestępczym półświatkiem jednego z największych miast w Stanach Zjednoczonych.
Krasnoludy z Kamiennego Mostu potrzebują twojej pomocy! Czy wykażesz się potrzebną odwagą i sprytem, by wkroczyć do Mrocznej Puszczy i odnaleźć zagubione w niej fragmenty legendarnego młota bojowego? Tylko dzięki niemu kransnoludy będą mogły stawić czoła trollom i pokonać najeźdźców. W puszczy czyhają okrutne bestie, jednak perspektywa sowitej nagrody, przekonuje cię do podjęcia się misji. Puszcza zagłady czeka na kolejnego śmiałka…
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: W krainie czarówto gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli – bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się wasz samolot, a wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. To może być wasz koniec… lub ostatnia szansa na rozwikłanie tajemnicy Eldorado!
Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium. Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania!
Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczych paranormalnych zjawisk. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę?
Kryminalne zagadki: Niefortunny spadek to detektywistyczna gra, która przypadnie do gustu każdemu fanowi kryminałów i łamigłówek. Jeśli lubicie główkowanie i rozwiązywanie niesztampowych zagadek, koniecznie sprawdźcie serię Kryminalne Zagadki. Emocjonująca rozgrywka dla żądnych przygód umysłów gwarantowana!
Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno!
Na owianej tajemnicą pustyni Eko, do życia budzą się targane wiatrem piasek i skały. Formują się w służebne zastępy czekając na rozkaz. Zapętlone w tryby czasu armie niestrudzonych wojowników od niepamiętnych czasów stają naprzeciw siebie… bez końca.
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek.
Specjalnie z myślą o dzieciach i młodzieży, autorzy stworzyli zupełnie nowy mechanizm odczytywania odpowiedzi i podpowiedzi. Dzięki temu przy rozwiązywaniu zagadek nie musimy korzystać z pomocy smartfonów czy komputerów, tak jak robiliśmy to przy Dzienniku 29 czy Dzienniku: Wyprawie 1907!
Dwalambury to pełna emocji gra, w której ważna jest umiejętność kojarzenia. Dzięki oryginalnej formule radość z gry będą czerpać zarówno młodsi jak i starsi gracze.