Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Skonstruuj własnego robota, który wykonywałby za ciebie uciążliwe czynności i uzbieraj za niego jak najwięcej punktów. Licytuj najcenniejsze części robota, wykupuj najkorzystniejsze bonusy, zagrywaj karty wydarzeń i wygrywaj!
Czarne Historie 8 to kontynuacja bestsellerowego zestawu 50 makabrycznych zagadek, który podbił serca miłośników opowieści kryminalnych na całym świecie. Dzięki Czarnym historiom 8 gracze będą mieli możliwość m.in. sprawdzić, jak wiele emocji są w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy...
Miłość może być piękna, nawet magiczna, ale ma też swoje ciemne strony. I właśnie o tym jest ta edycja Czarnych historii - o miłości ze wszystkimi jej aspektami. Nie brakuje tu tragicznych losów, a nawet śmiertelnych konsekwencji.
Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
"Czarne historie 10" po raz kolejny dadzą wam szansę stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzą jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom: pięćdziesiąt zagadkowych historii czeka na rozwiązanie!
Spotkacie tu głodne renifery i uciekających Świętych Mikołajów, a także zabawnych sąsiadów i przyjaciół z całego świata. Świąteczne przygotowania idą pełną parą - jednak ciągle coś idzie nie tak! Co się mogło stać? Poprzez umiejętne zadawanie pytań i kombinowanie może uda się wam rozgryźć ten twardy orzech i dowiedzieć się, co się wydarzyło.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Rzucanie kart pod stół, wyrzucanie za siebie czy chowanie ich w rękawie w grach jest zwykle zabronione. Tym razem jest inaczej! Mól szachrajek to najbardziej niepożądana karta. Ten, kto wejdzie w jej posiadanie będzie się musiał nieźle natrudzić, żeb...
W tej grze pomidor czasami okazuje się papryką, sałatą, kalafiorem, a niekiedy... pozostaje pomidorem. Nie wolno wrzucać do sałatki dwa razy pod rząd tego samego składnika. Niewłaściwe słowo, chwila zawahania czy zająknięcie i trzeba będzie po wszyst...
"Ewolucja. Pochodzenie gatunków." to bestsellerowa gra karciana dla 2 do 4 graczy w wieku od 12 lat. Wprowadzi ona graczy w świat zwierząt i ewolucji.
Gracze tworzą zwierzęta, którym mogą dokładać różne cechy. Dzięki nim zwierzęta mogą uciekać drapieżnikom, odkładać tkankę tłuszczową, stać się padlinożercą czy zacząć ze sobą kooperować. Każde zwierzę może mieć tylko jedną kartę z daną cechą. Niektóre z nich zwiększają zapotrzebowanie zwierzęcia na pokarm, ale dzięki temu są warte więcej punktów.
Brudne interesy wkraczają w świat "Rekinów biznesu" . Rozszerzenie "Szare eminencje" wprowadza do gry 60 nowych kart, których właściciele zostaną ustaleni w zażartych aukcjach. Teraz możecie wylicytować dla siebie jeszcze więcej fabryk i symboli stat...
Niebieskie, zielone, fioletowe... – kolorowe klauny biegają po arenie cyrkowej. Większość z nich jest wesoła, jednak co niektórzy są smutni, ponieważ zgubili swoje kapelusze. Zawsze, gdy dwa szczęśliwe klauny w tym samym kolorze pojawią się na stole, trzeba szybko uderzyć w dzwonek.
Dotarcie na sam szczyt łaocucha ewolucji nigdy nie było tak wymagające. Dzięki trzem dodatkom zawartym w rozszerzeniu gracze „udoskonalając” swoje zwierzęta będą musieli wykazad się sprytem i zdolnością przewidywania w znacznie większym stopniu niż to miało miejsce w podstawowej wersji gry.
"Karaluszek kłamczuszek (edycja królewska)" to gra o zwierzakach, których nikt nie lubi. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność blefowania i obserwacja innych graczy. Sprytne oszukiwanie pozwoli wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. N...
Gra Dizzle to kolejna gra typu roll&write. Jedna osoba rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie zabiera jedną z nich. Pozostali gracze również zabierają po jednej kostce. Jeśli kilka kostek pozostanie, należy kontynuować ich wybieranie (zaczynając od gracza rozpoczynającego), aż do ich wyczerpania.
Okrągły niebieski banan, kwadratowa zielona pomarańcza, pięciokątna czerwona cytryna, to wszystko można znaleźć w smakowitej kwadratowej truskawce. Kwadratowej truskawce? Czy to w ogóle jest możliwe? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po grę Owocowy zawrót głowy!