Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Odkryjcie 50 mrożących krew w żyłach przestępstw, które wydarzyły się naprawdę! Niezależnie od tego, czy to porwany pingwin, zwłoki w zamrażarce, czy trwające kilka sekund aresztowanie: wszystko miało miejsce w rzeczywistości - kiedyś, gdzieś, komuś się to przydarzyło.
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę!
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę.
Wszystkie opisane historie skutkują poważnymi katastrofami lub mówiąc wprost: epickimi wtopami. Wytatuowane błędy ortograficzne, eksplodujące hemoroidy, zgrillowane gołębie pokoju - wszystko to gdzieś, kiedyś się komuś przydarzyło.
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
Zasłońcie okna, zgaście światło i zapalcie świece… Niech nastanie kompletna cisza… Rozsuńcie karty w wachlarz i wylosujcie z nich JEDNĄ NAPRAWDĘ MROCZNĄ CZARNĄ HISTORIĘ! Mistrz zagadek odczyta Wam ją ściszonym głosem. Gdy skończy nastanie cisza, a po...
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!