Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Droga do Winterfell to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
Królewski pokój to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
Nie ma ziemi niczyjej to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
Prawdziwa Stal to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
Seria AF4 to ostatni model z długiej linii produkcyjnej Łowców Głów. Jako tanie i trwałe, maszyny te były chętnie używane przez niezależne grupy, takie jak Rebelia czy Czarne Słońce.
Tanie i łatwo modyfikowalne interceptory M3-A typu Scyk produkowane przez MandalMotors były nabywane w dużych ilościach przez Kartel Huttów, a także przemytników Car’dasa.
Myśliwiec szturmowy typu Kihraxz został zaprojektowany specjalnie dla syndykatu przestępczego Czarne Słońce. Jego dobrze opłacani piloci wymagali zwrotnych, potężnych statków, które sprostałyby ich umiejętnościom.
To już ostatnie dni Waszych wakacji we Florencji! Leniwie przechadzacie się wąskimi uliczkami włoskiego miasteczka, kiedy nagle zaskakuje was oberwanie chmury. W poszukiwaniu schronienia napotykacie dziwnie odzianego mężczyznę. W aurze tajemniczości wciska Wam marmurowy dysk wraz z ulotką muzeum i mamrocze coś o „skarbie Santa Marii”, „bezpłatnym wejściu” i „szczęściu, które się przyda”, po czym znika w strugach deszczu. Skarb? Darmowy wstęp? Nie trzeba Wam powtarzać dwukrotnie!
Jesteście członkami dużej arktycznej wyprawy badawczej. Nagle w bazie rozlega się sygnał ewakuacji. Ile sił w nogach biegniecie do drzwi, aby przekonać się, że zostały już zamknięte przez automatyczny system bezpieczeństwa.
Odkrywacie, że sąsiednie laboratorium jest zdemolowane. Zaczynacie zastanawiać się, co się tu stało. W pewnym momencie w Wasze ręce trafia pewien notatnik. Dociera do Was, że na ucieczkę zostało Wam naprawdę mało czasu…
Awaria samochodu zmusiła was do spędzenia nocy w środku lasu. Na szczęście udało wam się schronić przed deszczem w opuszczonej chacie. Jednak rano okazuje się, że drzwi zostały zamknięte, a solidne kraty w oknach uniemożliwiają ucieczkę… Waszą uwagę zwraca tajemnicza książka oraz zagadkowy dysk. Czy to klucz do waszej wolności?
Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
W grze Exit: Władca Pierścieni – Cienie nad Śródziemiem, potężny czarodziej Gandalf wysyła graczy na niezwykle ważną misję. Muszą wyruszyć w drogę pełną przygód i zrealizować postawione przed nimi cele, w przeciwnym razie zgaśnie wszelka nadzieja. Gracze będą wspólnie odwiedzać miejsca znane z „Władcy Pierścieni” J.R.R. Tolkiena, rozwiązywać wymagające i pełne magii zagadki oraz wspierać towarzyszy w walce przeciwko Nazgulom, orkom i innym mrocznym postaciom.
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i Waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku - i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
Mroczny Pan wstaje lewą nogą, cierpią jego sługusy. To właśnie na was, nadsługusy, spadł obowiązek rozweselenia go. Zadaniem graczy jest poprowadzenie zawodów pomponiarskich, w których brutalne, egoistyczne i nie do końca rozgarnięte sługusy Mrocznego Pana będą budować ze swoich ciał wieże, aby rozweselić Pana.