Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Prezentowany dodatek dzięki dwóm nowym dwustronnym kafelkom dzielnic wprowadzi do gry Massachusetts – jeden z dawnych regionów Arkham, w tym wspomnianą już dzielnice French Hill, jak również budzące grozę Podziemia. Do waszego zespołu dołączy również czterech zupełnie nowych badaczy, takich jak m. in. niezłomny żołnierz Mark Harrigan, czy pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
W scenariuszu Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi... Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Harvey Walters.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Jacqueline Fine.
Uwaga! Produkt wydawany w systemie Druku na Żądanie.
Horror w Arkham: Gra karciana - Karnawał Koszmarów to wyjątkowy scenariusz, który można rozegrać jako pojedynczą przygodę w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii.
Uwaga! Produkt wydawany w systemie Druku na Żądanie.
Horror w Arkham: Gra karciana - Klątwa Rougarou to wyjątkowy scenariusz przygotowany z okazji specjalnego wydarzenia Arkham Nights 2016. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Nathaniel Cho.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianejz każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Stella Clark.