Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
Rozszerzenie badaczy Szkarłatne klucze może być wykorzystywane do budowania i rozwijania talii badaczy podczas dowolnego scenariusza lub kampanii Horroruw Arkham: Gry karcianej.
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie badaczy wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym Powiązana oraz karty wykorzystujące żetony błogosławieństwa i klątwy. Używaj odpowiednich narzędzi do pracy jako Wilson Richards, złota rączka; zbuduj idealne laboratorium jako Kate Winthrop, naukowiec; wyłgaj się z niebezpieczeństwa jako Alessandra Zorzi, hrabina; przywróć równowagę chaosowi jako Kōhaku Narukami, folklorysta lub narażaj się na niebezpieczeństwo, aby chronić innych jako Hank Samson, rolnik.
W Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne 1 do 4 badaczy wyruszy na spowitą tajemnicą Wyspę Hemlock, która właśnie otworzyła się na turystów. Za dnia nawiążcie relacje z mieszkańcami i zwiedzajcie okolicę. Sami zdecydujecie, kogo spotkacie i co zrobicie, ale pamiętajcie, że po zachodzie słońca wyspa zamienia się w śmiertelną pułapkę dzikiej natury. Czy uda Wam się odkryć sekrety Wyspy Hemlock w zaledwie trzy dni? A może zostaniecie „pożarci” w czasie zbliżającej się uczty?
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i Waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku - i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
Zapomniana Era - Rozszerzenie Badaczy to rozszerzenie, które wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Zapomniana era.
Zatopione miasto - Rozszerzenie badaczy to rozszerzenie, które wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe "Specjalistyczne" karty, powiązane z cechami badaczy
Zimowa Gala to nowy scenariusz do gry Horror w Arkham: Gra karciana, w którym 1-4 badaczy sprzymierzy się z jedną z frakcji, celem wspólnego zdobycia potężnego reliktu, który wydaje się być centralnym punktem intrygi Klubu.