Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby.
Podczas gry w Koty odwiedzicie 4 krainy ze snów! Spotkacie w nich zarówno przyjaźnie nastawione koty, jak i złowieszcze kruki, które będziecie mogli wysłać do swoich rywali. Grę wygrywa osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie! Można zagrać również w trudniejszy wariant, w którym będziemy mogli spotkać ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka.
Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
Minotaur trzyma Ariadnę w najgłębszym lochu labiryntu. Jesteś jej jedyną nadzieją! Aby do niej dotrzeć, musisz pokonać aż 7 labiryntów. W grze Labirynty: Minotaur będziesz mieć do wykonania różne zadania (np. zdobycie miecza i zbroi). Na końcu stawisz czoło Minotaurowi!
Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek - gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć.
Miasta marzeń to gra w budowanie powszechnie znanych miejscowości i tworzenie idealnych warunków do życia. W pudełku znajdziecie 100 budynków i kilkadziesiąt płytek miasta. Za ich pomocą tworzycie swoje dzielnice. Im atrakcyjniejsza dzielnica, tym więcej zdobytych punktów!
Zabierz rodzinę na egzotyczne wakacje. Nie będzie to jednak sielanka. Kurorty przeżywają najazd turystów i toczy się walka o miejsca w hotelach. Nie daj się wygryźć przeciwnikom!
Jesteście detektywami wezwanymi do rezydencji Woodruffa Waltona. Milioner został znaleziony martwy w swoim gabinecie. Przesłuchujcie gości Waltona, rozmawiajcie ze służbą, badajcie miejsce zbrodni, zapoznawajcie się z raportami policyjnymi. Zdobytą wiedzą możecie dzielić się z rywalami w zamian za nowe informacje na temat zbrodni.
Tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale.
2 laboratoria stają do wyścigu z czasem. Ich zadaniem jest wskazanie 3 molekuł (spośród 25 występujących w grze), z których składa się patogen. Wygra laboratorium, które zrobi to jako pierwsze.
Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
Dokładając płytki kwiatów, tworzycie różnokolorowe rabatki. Im większe rabatki, tym większa szansa na sukces. Do zwycięstwa niezbędne są jednak… pszczółki! Im więcej ich przyleci na wasze pola kwiatów, tym więcej punktów zdobędziecie!
Podczas rozgrywki gracze zbierają karty, starając się stworzyć jak największe zestawy z ptakami tego samego rodzaju lub z tą samą porą roku. Na koniec każdej rundy gracze zdobywają punkty za swoje zestawy kart.
Uwaga! Za każdego ptaka i za każdą porę roku punkty można zdobyć tylko raz! To gracz decyduje, kiedy i za co chce zdobyć punkty!
Rok w lesie. Znajdź zwierzaka to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy.