Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tajemnicze Domostwo: Ukryte Tropy to pierwszy dodatek do gry Tajemnicze Domostwo. Rozwikłanie zbrodni jeszcze nigdy nie było tak ciężkie, a przed śledczymi pojawiły się nowe możliwości.
Ostatnia wiadomość to szybka gra imprezowa, w której poszkodowany postara się dać detektywom wskazówki, aby ci mogli wytropić przestępcę. Schemat rozgrywki przypomina Tajemnicze Domostwo, jednak tutaj wszystko opiera się na mechanice rysowania. I co ważne! W Ostatniej wiadomości jeden z Was wcieli się w rolę przestępcy, który wszelkimi możliwymi środkami będzie utrudniał śledztwo!
Dreadful Circus to szybka, strategiczna gra karciana, w której staniesz się dyrektorem pełnego dziwactw i niedorzeczności widowiska, mrocznego jak najgłębsze zakamarki ludzkiej wyobraźni!
Fotosynteza: w Blasku Księżyca to dodatek do popularnej abstrakcyjnej gry strategicznej Hjalmara Hacha (The King's Dilemma). Włączcie do gry aż trzy nowe moduły rozgrywki — Księżyc i Zwierzęta Leśne, Pradawne Drzewo oraz Kamienie Księżycowe — każdego z nich będziecie mogli używać oddzielnie albo łączyć w dowolnych kombinacjach.
Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej.
Osadnicy Narodziny Imperium: Azterkowie to dodatek, do którego potrzebujecie podstawowej wersji gry. Sam dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników!
Posłańcy to duży dodatek do gry Czerwona Katedra, w którym znajdziemy karty aż 30 nowych kart Gildii oraz zupełnie nowy moduł Posłańcy poszerzający rozgrywkę o dodatkową planszę mapy. Wysyłaj Posłańców do różnych miast, aby rekrutować najlepszych specjalistów i wykorzystać ich silne umiejętności do pomocy w budowie katedry.
Dodatek Matcha rozbudowuje BiałyZamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
Zaciężni to nowy moduł gry zaprojektowany dla rozgrywek z dowolną liczbą graczy. W mniejszym składzie najemnicy dodają nowe elementy do mapy, zwiększając napięcie i ilość opcji taktycznych. W większych grupach niektóre karty najemników odwraca się, by ujawnić specjalne zdolności do zdobycia, a wraz z nimi unikatowe i potężne strategie.
Manufrakcje to rozszerzenie do gry Fantastyczne Fabryki, które dodaje nowe karty Projektów i Specjalistów, ale także nowe surowce (Witaminy) oraz asymetryczne zdolności graczy. Każda frakcja zapewnia wyjątkowe rozwiązania dające przewagę i zmienia sposób prowadzenia biznesu… a nowy surowiec dywersyfikuje strategie wiodące do sukcesu.
Detektyw: Zbrodnie L.A. to pierwsza dodatkowa kampania do Detektywa, która składa się z trzech odrębnych spraw, tworzących razem spójną historię. Wybierz się do słonecznej Kalifornii i zanurz głęboko w trawiony wojnami narkotykowymi świat Los Angeles lat 80-tych.
Resutoran to pierwsze rozszerzenie do Bitoku, zaawansowanej gry euro autorów min. Tekhenu, Tawantinsuyu czy Anachrony. Rozszerzenie obejmuje 3 różne moduły: Gawędy, Kodamy i Festyn. Gracze wprowadzają je do gry pojedynczo lub w dowolnej kombinacji, by wywindować możliwości gry na nowe poziomy grywalności!
Dołącz do ekspedycji, której celem są zatopione ruiny Gravehold i odkryj tych, którzy zdołali tam przetrwać. Niestety, magowie nie są jedynymi istotami czającymi się w podwodnym mieście.
Tytułowa Wioska na Południu, Azer, powstała na długo przed założeniem Nowego Gravehold. Tamtejsi magowie są ekspertami w walce zespołowej. Dołączają do walki, by pokonać nowe zagrożenie: istotę zbudowaną z płomieni, która próbuje obrócić całą krainę w popiół.
Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.
Córka legendarnego maga Xaxosa i samorodny magiczny talent Mazra stawiają czoła nowej Nemesis - na wpół materialnemu Tułaczowi. Rozszerzenie zawiera dwie nowe maginie Bram, Nemesis, oraz nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia, Skarby i Popleczników.