Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wzbogać swoje wrażenia z Too Many Bones, dodając zwiadowcę Ghillie! Ghillie dodaje wiele nowych opcji taktycznych do Twojej drużyny. Złap przeciwników w sprytne pułapki. Wzywaj towarzyszy na matę bitewną, aby siać spustoszenie wśród najtwardszych złoczyńców. Używaj ataków dystansowych, aby uzyskać nieocenioną wszechstronność zarówno podczas przygód solo, jak i grupowych.
Too Many Bones przybywa uzbrojona po zęby i impetem wyważa drzwi do nowego gatunku gier: konstruktora kości RPG (dice-builder RPG). Ta gra zbiera wszystko, co wiesz o rzucaniu kośćmi, i odwraca do góry nogami. Pełna strategicznej głębi pozwala ci wcielić się w nową rasę fantasy i wyruszyć na przygodę do północnych terytoriów, aby wytropić i pokonać rosnące wrogie siły i bossa, który nimi dowodzi.
Thorgal, to kooperacyjna przygodowa gra planszowa z elementami narracyjnymi dla 1-4 graczy autorstwa Joanny Kijanki, Jana Maurycego i Rafała Szymy. Gracze wcielają się w rolę Thorgala, jego żonę Aricii, ich syna Jolana i Kriss - wojowniczej awanturniczki i wyruszają w poszukiwaniu przygód.
Wrogie zamiary & ukryte cele to dwa dodatki do intrygującej gry The Resistance, zawarte w jednym pudełku. Dzięki rozszerzeniu starcie Bojowników o Wolność i Agentów Rządu stanie się jeszcze bardziej ekscytujące. Gracze zyskają specjalne zdolności, a do gry wejdą nowe reguły.
Nie jesteś w stanie im się przyjrzeć, ale one przyglądają się tobie. Maszyny pełzające po ścianach i korytarzach stacji nie pozwalają na chwilę oddechu. Musisz być czujny, ponieważ dźwięk skrzypiących mechanicznych trybików może być ostatnim, jaki usłyszysz...
Na pokład stacji kosmicznej Tezeusz pojawia się nowy przeciwnik... Boty!
Rozszerzenie: 5. gracz wprowadza do Teotihuacan nowy kolor gracza - zielony - wraz z pełnym zestawem komponentów, który umożliwi wam rozgrywkę w pięcioosobowej grupie oraz nowy moduł gry - Siła Robocza, do wykorzystania w rozgrywkach na 2-5 graczy.
Tawantinsuyu: Imperium Inków to rozbudowana strategiczna gra Dávida Turcziego, w której 1-4 graczy stanie na czele inkaskich plemion, walczących ze sobą o przejęcie schedy po legendarnym królu.
Tajemnicze Domostwo: Ukryte Tropy to pierwszy dodatek do gry Tajemnicze Domostwo. Rozwikłanie zbrodni jeszcze nigdy nie było tak ciężkie, a przed śledczymi pojawiły się nowe możliwości.
Tabannusi: Budowniczowie Ur to strategiczna, ciężka gra euro i kolejny wielki projekt Daniale’a Tascini’ego (Tzolkin, Teotihuacan, Tekhenu) i Davida Spada’y (7: The Sins).
Szczury z Wistar to zaawansowana gra euro z niezwykle wdzięcznym tematem i ciekawą mechaniką oferującą wiele dróg do zwycięstwa. Włącz się w mistrzowski plan podbicia świata gospodarstwa!
Suburbia: Rozszerzenia to dodatek do Suburbii, kultowej, strategicznej gry planszowej Teda Alspacha (Zamki szalonego Króla Ludwika, Słowołaki, Wilkołak), w której na 90 minut staniecie się architektami i budowniczymi miasta. W pudełku znajdziecie aż pięć dodatków — Suburbię SA, Suburbię 5 Gwiazdek, Suburbię Con, Suburbię Życie Nocne i Suburbię Essen.
Nieumarła armia wampirów, szkieletów i upiorów - siły złowrogiego Arkthona - maszeruje wprost na Twierdzę Pereł. Gdy tylko sięgnie murów, rozegra się epickie starcie tyranii z odwagą, ciemności ze światłem, pychy z determinacją.
Złożona gra zaprojektowana specjalnie dla dwójki graczy oferuje paletę zaskakujących strategii i możliwości.
Bohaterowie 1. i 2. sezonu Stranger Things na planszy w kooperacyjnej grze planszowej nie tylko dla fanów serialu!
W Stranger Things: Po drugiej Stronie gracze wchodzą w rolę dzieciaków z Hawkins, by powstrzymać funkcjonariuszy złowrogiej agencji i potwory przybyłe z Drugiej Strony. Przed wami 2 sezony pełne elementów, postaci i wyzwań rodem z serialu.
Wzniećmy chaos, niech zapanują Zarośla i Szpony! Przywołajmy bestie z głębi Wyspy, a dzicz niech otoczy każdy skrawek ziemi. Zatrujmy umysły Najeźdźców, zwróćmy ich przeciwko sobie! Coraz więcej Duchów odpowiada na wezwanie, ale Najeźdźcy są nieugięci. Czy zdołamy ich w porę powstrzymać?