Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę zestawów. Dzięki niej budując w swoim imperium zestaw trzech kart w jednym kolorze, będziesz mógł osiągnąć nowe korzyści i uzyskasz nowe sposoby na zdobywanie punktów zwycięstwa.
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych!
Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę Podboju. Dzięki niej gracze mogą przekroczyć granicę pomiędzy imperiami, porwać jedną z wysuniętych kart przeciwnika i przeciągnąć na swoją stronę!
Osadnicy Narodziny Imperium: Azterkowie to dodatek, do którego potrzebujecie podstawowej wersji gry. Sam dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników!
Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej.
Wojownicze plemię Amazonek, trzeci duży dodatek frakcyjny, wkracza do świata Osadników: Narodziny Imperium wprowadzając unikatowy mechanizm deckbuildingu, który pozwoli zachowywać w talii konkretne karty i skupić się na interesujących nas kombinacjach!
Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa.
Dodatek Sztandary Rzymu wprowadza do gry dwa nowe klany wraz z 6 wyspami. Rzymskie klany oferują nowe strategie i rozwiązania na czele z przebudową małych lokacji w potężne budowle godne wspaniałego Imperium.
Egipcjanie wsiadają na okręty i ruszają podbijać nowe lądy! Kto okaże się lepszy w tym starciu? Dzielny faraon Amenhotep? A może mądra królowa Hatszepsut? Osadnicy: Królestwa północy - Królowie Egiptu to dodatek, w którym Joanna Kijanka zabiera nas do kraju nad Nilem. Opowiedz się po jednej ze stron i poprowadź swoje imperium do zwycięstwa!
Osadnicy: Królestwa Północy – Hordy Barbarzyńców to dodatek, który pozwoli wam wcielić się w przywódców dwóch klanów należących do nowej frakcji – Barbarzyńców!
Pora znowu wkroczyć do świata Królestw Północy — tym razem w trybie legacy! Gniew Latarni to solowy dodatek do kultowej gry autorstwa Joanny Kijanki. Kiedy Świątynia Miłosiernych stoi w ruinie, na horyzoncie pojawiają się tajemniczy wyznawcy Latarni. Będą chcieli ci pomóc, czy jeszcze bardziej uprzykrzyć życie?
Osadnicy: Królestwa Północy to gra karciana, w której gracze wcielają się w role przywódców jednego z sześciu klanów, z trzech różnych frakcji. Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze odkrywają nowe wyspy, konstruują nowe budynki, wymieniają surowce i pływają do nowych lądów w celu ich podboju lub splądrowania, aby pozyskać więcej dóbr! Każda akcja przybliża klany do zostania najpotężniejszym imperium! Gra kończy się, gdy dowolny z graczy osiągnie 25 punktów zwycięstwa.
W Kronikach Władzy i Banicji jeden z was stanie się Kanclerzem, a pozostali zagrają w rolach Banitów. Kanclerz jest przedstawicielem imperium, powiernikiem Przysięgi, której musi dotrzymać, aby zwyciężyć. Przysięga przedstawia określone wymagania. Jeżeli któryś z Banitów będzie spełniał je w większym stopniu niż Kanclerz, stanie się Uzurpatorem i to on wygra. Banita może także zwyciężyć poprzez spełnienie warunków na karcie Wizji. W czasie gry będziecie mogli również stać się wiernymi Kanclerzowi Obywatelami, mającymi własne cele do spełnienia.
Zbuduj Planetę z “tetrisowych” kształtów, zoptymalizuj silnik swojej asymetrycznej Planety i Korporacji, zbieraj Meteoryty planetarnym Łazikiem i pokonaj sąsiednie Planety w rywalizacji o cele!
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy. W Neuroshima: Last Aurora gracze muszą walczyć o przetrwanie, zbierać surowce, usprawniać swoje pojazdy i walczyć z wrogami, którzy pragną pierwsi dotrzeć do Aurory. To gra z dużą dawką rywalizacji dla graczy bez skrupułów. Trzeba zawalczyć o swoje, zanim będzie za późno.
Przed tobą przygoda, której akcja rozgrywa się w dżungli i na bagnach Florydy. Gracze odpoczną od radioaktywnych pustkowi i zagłębią się w świat złowrogiej zieleni. Celem BG jest dotarci do tytułowego Zaginionego Miasta. Wcześniej muszą poradzić sobie w Miami, spenetrować szeregi tajemniczego kultu i odpowiednio dobrać przyjaciół. Wrogowie znajdą się sami - pojawią się między innymi kultyści, naziści, mutanci oraz twory Neodżungli. Wszyscy tu starają się odnaleźć wskazówki prowadzące do upragnionego celu, rozwikłać chroniące tajemnicę zagadki i uniknąć niebezpieczeństw na drodze. Kto kogo uprzedzi i kto zgranie ostateczną wygraną? No właśnie, kto...?