Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
6. bierze: Wydanie jubileuszowe to specjalna edycja rocznicowa, zawierająca znaną i lubianą grę podstawową oraz całkowicie nowy wariant kooperacyjny, w którym musicie połączyć siły w starciu z bawołem i mądrze wykorzystać dostępne opcje, by zmusić go do zbierania punktów karnych. W pudełku znajdziecie też nowe karty specjalne zaprojektowane przez fanów, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza!
7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.
Zestaw dodatkowych kart, który wprowadzi nową jakość do Waszych rozgrywek w 7 Cudów Świata. Dzięki niemu będziecie mogli rekrutować najpotężniejszych bohaterów starożytności.
Rozszerzenie zawierające zupełnie nowy rodzaj kart w kolorze czarnym, które znacząco zwiększają interakcję między graczami. Dodatkowo zawiera instrukcję dla wariantu drużynowego, który pozwala zasiąść do wspólnej zabawy aż 8 osobom!
7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej.
Dodatek wprowadza antycznych bogów do gry "7 Cudów Świata: Pojedynek". Teraz gracze mogą się ubiegać o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku.
Abalone GO to specjalna, kompaktowa wersja popularnej dwuosobowej gry logicznej w pełni dostosowana do tego, żeby zabrać ją ze sobą, gdzie tylko zechcesz! Elementy zostały pomniejszone, a praktyczna nakładka na planszę pozwala na „zapisanie” rozgrywki i przeniesienie zawartości bez ryzyka jej przemieszczenia.
W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta.
Gildia Przemytników osiedliła się w samym sercu cmentarzyska gigantycznych morskich istot, w najczarniejszych odmętach królestwa Głębi. W tej budzącej niepokój nekropolii, korzystając z pomocy tajemniczych Krakenów, przedstawiciele Gildii handlują NEBULISAMI. Nebulisy, cudowne czarne perły, stanowią nieoficjalną walutę królestwa. To pieniądze splamione krwią. Przyspieszą Twoją drogę do władzy, ale uważaj, bo tych, którzy zostaną złapani na ich posiadaniu, czeka straszliwy los!
Grając z dodatkiem Lewiatan zamiast znanego z gry podstawowej toru Zagrożeń wprowadzana jest nowa plansza na której możemy wyruszyć w podróż do najniebezpieczniejszych głębin.
Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!
Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę.
Alarm w muzeum to łamigłówka logiczna wykorzystująca przezroczyste karty, które będziemy na siebie nakładać, tworząc wzory zabezpieczeń. W pudełku znajdziesz 64 zadania o rosnącym poziomie trudności, które będą nie lada wyzwaniem dla małych i dużych umysłów.
Dzisiaj dostałem mój nowy kociołek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Całe dnie zbierałem i suszyłem składniki w oczekiwaniu na tę chwilę. Co by tu zmieszać najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego pióra i korzenia mandragory. No i ponoć ropucha pasuje do wszystkiego.