Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Gracze są adeptami staropandzkiej szkoły szaolin, której mistrzowie trenują sztuki walki i zachowanie równowagi między siłami ping i pang. Gracze wysyłają do rywalizacji swoje pandy i starają się zebrać jak najmniej karnych punktów.
Dwie zabawy w jednym pudełku! Dla najmłodszych to po prostu puzzelki. Dzieci układają SamSamowe postaci. Dla starszych dzieci to gra z dwoma kostkami. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: pols...
Komiks paragrafowy dla potężnych wojowniczek i ambitnych mistrzów sztuk walki
Każdego roku na Arenie żywiołów do pojedynku stają mistrzowie sztuk walki z całego kraju. Tylko jeden z nich może zostać zwycięzcą. Pokaż swoje umiejętności, pokonaj wszystkich i udowodnij, że to właśnie Ty jesteś godzien tytułu mistrza Areny żywiołów. Pamiętaj, w tym komiksie bohaterem jesteś Ty!
Szybcy i wpienieni to imprezowa gra planszowa, w której podstawą rozgrywki jest piwo spożywane przez graczy. Celem uczestników jest jak najszybsze wypicie swojego piwa i uruchomienie ochronnego piwokręgu, który powstrzyma inwazję kosmity Zen-ON'a zan...
Okrągły niebieski banan, kwadratowa zielona pomarańcza, pięciokątna czerwona cytryna, to wszystko można znaleźć w smakowitej kwadratowej truskawce. Kwadratowej truskawce? Czy to w ogóle jest możliwe? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po grę Owocowy zawrót głowy!
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).
Gra karcina Pojedynek Ninja przeniesie was do czasów, w których wojownicy ninja siali strach wśród okolicznej ludności. W grze wcielacie się w jednego z dowódców klanu ninja starając się zetrzeć w proch konkurujący klan ninja.
Nie jesteś w stanie im się przyjrzeć, ale one przyglądają się tobie. Maszyny pełzające po ścianach i korytarzach stacji nie pozwalają na chwilę oddechu. Musisz być czujny, ponieważ dźwięk skrzypiących mechanicznych trybików może być ostatnim, jaki usłyszysz...
Na pokład stacji kosmicznej Tezeusz pojawia się nowy przeciwnik... Boty!
Gra wyścigowa z elementem edukacyjnym! Samochody ruszają z piskiem opon. Podobnie jak w prawdziwym wyścigu, gracze muszą reagować na zmiany zachodzące na torze. Muszą obserwować poczynania innych graczy i starać się wyjść na prowadzenie. Jednak w tym...
51. stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51st State: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Batmana: Joker, Kobieta Kot, Batmobil i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "W cieniu Gotham..."
Pudełko pełne różnorodnych gier do spędzenia niezapomnianych chwil. Zestaw zawiera gry i układanki zapewniające świetną zabawę i naukę. Cztery gry w jednym pudełku to gwarancja niekończącej się zabawy. Wiek 3+
Bongo to gra, w której liczy się spostrzegawczość, refleks i dedukcja! Gracze rzucają kośćmi przedstawiającymi zwierzęta oraz cyfry, a następnie każdy z nich stara się jak najszybciej odkryć zwierzaka, którego nazwę musi podać!
Świat stoi na krawędzi zagłady. Wiele miast atakowanych jest przez ogromne pająki, a niebo pełne jest zmutowanych orłów. Zadaniem graczy jest zgromadzenie w swoich miastach pięciu Superbohaterów.
Wyjątkowa gra, w której gracze wymyślają i opowiadają historie oraz zapamiętują związane z nimi obrazki. Wygra gracz, który najlepiej zapamięta opowiedziane historie.
MtG: Strixhaven - School of Mages - Theme Booster - Lorehold składa się z 35 kart opartych na biało-czerwonej manie, które świetnie urozmaicą każdą talię. Jest to także dobra baza pod gotową talię, wystarczy dodać 25 kart typu Land.