Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
51. stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51st State: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Batmana: Joker, Kobieta Kot, Batmobil i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "W cieniu Gotham..."
Pudełko pełne różnorodnych gier do spędzenia niezapomnianych chwil. Zestaw zawiera gry i układanki zapewniające świetną zabawę i naukę. Cztery gry w jednym pudełku to gwarancja niekończącej się zabawy. Wiek 3+
Bongo to gra, w której liczy się spostrzegawczość, refleks i dedukcja! Gracze rzucają kośćmi przedstawiającymi zwierzęta oraz cyfry, a następnie każdy z nich stara się jak najszybciej odkryć zwierzaka, którego nazwę musi podać!
Szybcy i wpienieni to imprezowa gra planszowa, w której podstawą rozgrywki jest piwo spożywane przez graczy. Celem uczestników jest jak najszybsze wypicie swojego piwa i uruchomienie ochronnego piwokręgu, który powstrzyma inwazję kosmity Zen-ON'a zan...
Okrągły niebieski banan, kwadratowa zielona pomarańcza, pięciokątna czerwona cytryna, to wszystko można znaleźć w smakowitej kwadratowej truskawce. Kwadratowej truskawce? Czy to w ogóle jest możliwe? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po grę Owocowy zawrót głowy!
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).
Komiks paragrafowy dla potężnych wojowniczek i ambitnych mistrzów sztuk walki
Każdego roku na Arenie żywiołów do pojedynku stają mistrzowie sztuk walki z całego kraju. Tylko jeden z nich może zostać zwycięzcą. Pokaż swoje umiejętności, pokonaj wszystkich i udowodnij, że to właśnie Ty jesteś godzien tytułu mistrza Areny żywiołów. Pamiętaj, w tym komiksie bohaterem jesteś Ty!
Dwie zabawy w jednym pudełku! Dla najmłodszych to po prostu puzzelki. Dzieci układają SamSamowe postaci. Dla starszych dzieci to gra z dwoma kostkami. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: pols...
Gracze są adeptami staropandzkiej szkoły szaolin, której mistrzowie trenują sztuki walki i zachowanie równowagi między siłami ping i pang. Gracze wysyłają do rywalizacji swoje pandy i starają się zebrać jak najmniej karnych punktów.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Gra językowa dla dzieci, dzięki której poznają one podstawowe słownictwo angielskie. Karty z rysunkami podzielone są tematycznie na grupy wyrazów, co ułatwia umieszczenie nowo poznanego słowa w odpowiednim kontekście.
Klasyczna gra w kości zamieniona w karcianą, autorstwa Michaela Feldköttera. Znajdziemy w niej full, strit, trójki i inne znane układy. Należy stworzyd je wszystkie jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze powinni podejmować sprytne decyzje i kalkulować, czy lepiej ponieść dotkliwą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to mieć więcej kart, czy też zaufać swojemu szczęściu...
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.
Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!
Gra zawierająca 150 pytań o zróżnicowanym stopniu trudności dotyczących budowy i funkcjonowania ludzkiego organizmu. Pytania podzielone są na 4 kategorie: “Narządy i ich funkcjonowanie”, “Układ ruchu”, “Co to jest?” oraz “Tak czy nie?”. Trzy warianty rozgrywki gwarantują wspaniałą rozrywkę dla całej rodziny, będącą doskonałym połączeniem zabawy i nauki.