Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
„Ścieżka Przeznaczenia” to drugie rozszerzenie do gry „Pory roku”. Zawiera 21 nowych kart Mocy (po dwie kopie każdej karty), które można łączyć ze wszystkimi innymi kartami.
Dodatek zawiera 40 nowych kart Mocy, które można łączyć ze 100 kartami z gry podstawowej. Unikalne 10 kart Czarów sprawi, że każda rozgrywka stanie się jeszcze bardziej odmienna od poprzedniej! 12 żetonów zdolności specjalnych wyróżni Twojego czarnoksiężnika spośród reszty.
Pory roku to gra, której zadaniem jest usystematyzowanie wiedzy o porach roku. Świat na zewnątrz nieustannie się zmienia – każda pora roku wygląda inaczej. Produkt dostarcza wiele pomysłów na zabawę – dziecko ma możliwość zabawy w pojedynkę, jak również w grupie rówieśników.
W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa
Akcja W Roku Smoka toczy się w roku 1000 n.e. Gracze wcielają się w chińskich szlachciców pragnących zwiększyć dobrobyt i prestiż swoich prowincji. Do pomocy w tym przedsięwzięciu zatrudnią cały szereg dworzan o różnorakich specjalizacjach, od uczonych i mnichów po wojowników i rzemieślników. Ci wierni poddani użyczą swych umiejętności i spróbują uchronić pana przed katastrofalnymi skutkami złego losu, który miesiąc po miesiącu będzie nawiedzać kraj.
Gra roku to szybka i ekscytująca gra dla całej rodziny! Wasz cel jest prost - zdobyć 12 kart tworzących rok. Osoba, która jako pierwsza stworzy rok z największą ilością punktów, wygrywa! Ale bądźcie ostrożni! Jak wiadomo – nic dwa razy się nie zdarza, więc każda karta w roku musi mieć inny symbol!
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wspaniała gra kooperacyjna, która ożywia młodzieńcze marzenia, rozpala wspomnienia z lektury powieści Juliusza Verne’a czy Daniela Defoe. Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie.
Władca Pierścieni - Podróże przez Śródziemie: Czyhający w Mroku to zestaw 3 szczegółowo wykonanych, niepomalowanych plastikowych figurek nazwanych wrogów pojawiających się w kampanii Cieniste Ścieżki oraz w kampanii Groza w Dale. Dodatkowo w pudełku znajdziesz 6 nowych przedmiotów i 3 nieznane dotąd, ekscytujące tytuły.
Odwieczny wróg powrócił i jest gotów do kolejnej konfrontacji! Zbierz drużynę i zmierz się z siłami ciemności w Descent: Legendy Mroku, przygodowej grze planszowej o przemierzaniu podziemi!
W rozszerzeniu Sword & Sorcery: Nadejście mroku ścieżka prowadzi bohaterów ku finałowi, który zaważyło ich losie. Mrok zalega w całej krainie, bramy cmentarzy staja otworem, a nieśmiertelni bohaterowie murza zmierzyć się teraz z wrogami, którzy ignorują ból i nigdy nie śpią... nieumarłymi, a właściwie cała ich armia! Szkielety, wampiry i wilkołaki pojawiają się wszędzie... Czy bohaterowie wypełnia swa misje i ostatecznie uwolnią dusze od czaru klejnotów dusz?
Descent: Legendy Mroku - Wojna zdrajcy to drugi akt przygodowej gry planszowej o przemierzaniu podziemi. Podczas zabawy 1-4 graczy wciela się w postaci Brynn, Fuksa, Galadena, Kehli, Syrusa i Vaerix. Śmiałkowie podejmują dalsze wysiłki, aby ocalić królestwo przed złem, które próbuje zniszczyć ich dziedzictwo. Czekają na Was nowe zdolności do opanowania, nowi wrogowie do pokonania i nowe historie do opowiedzenia. Czy zdołacie się przeciwstawić nadciągającemu Mrokowi, a może Wasze legendy zakończą się pośród pożogi i ruin?
Ostrza w mroku to gra fabularna o szajce śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta. Znajdziecie w niej skoki, pościgi, okultystyczne tajemnice, niebezpieczne układy, krwawe potyczki oraz nieprzebrane bogactwa – jeśli tylko macie w sobie dość odwagi, by po nie sięgnąć.
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów.