Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit.
Wejdź do gry, czarodzieju! Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu!
Na początku, Ty i Twoi przeciwnicy wybieracie 9 kart mocy. Wybierz swoje karty uważnie, jako że w znaczący sposób wpłyną one na przebieg gry. Następnie dostosuj się do rytmu pór roku, aby w każdej rundzie wykonać jak najwięcej akcji oferowanych przez kości! Gromadź energię, kompanów i magiczny ekwipunek, zbieraj kryształy, punkty prestiżu i zostań najsłynniejszym magiem królestwa!
W grze występuje 20 kości pór roku w czterech kolorach. Niebieskie kości odpowiadają zimie, zielone wiośnie, żółte lecie i czerwone jesieni. Na początku każdej rundy gracz rozpoczynający wykonuje rzut kośćmi przypisanymi do aktualnie panującej pory roku. Wyrzucone symbole wskazują graczom akcje, jakie mogą oni wykonać w bieżącej rundzie. Ponadto, kości określają, o ile pól przesunie się znacznik na kole pór roku na koniec rundy.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 - 4 osób Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 60 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska
Chcesz zabezpieczyć swoje karty? Oto pasujące koszulki:
„Ścieżka Przeznaczenia” to drugie rozszerzenie do gry „Pory roku”. Zawiera 21 nowych kart Mocy (po dwie kopie każdej karty), które można łączyć ze wszystkimi innymi kartami.
Dodatek zawiera 40 nowych kart Mocy, które można łączyć ze 100 kartami z gry podstawowej. Unikalne 10 kart Czarów sprawi, że każda rozgrywka stanie się jeszcze bardziej odmienna od poprzedniej! 12 żetonów zdolności specjalnych wyróżni Twojego czarnoksiężnika spośród reszty.
Cena:69,00 zł
Opinie o produkcie (1)
Turlejoo
26 listopada 2012
Świetna gra optymalizacyjna w genialnej oprawie wizualnej.
Różnorodność kart oraz ilość możliwych strategii gry
zapewnia dużą grywalność. Piękne grafiki pomagają wczuć się
w klimat magicznego turnieju.
I tu jedna uwaga. Dla niektórych to może być minus. Gra
najlepiej chodzi na dwie osoby. Wtedy rozgrywka jest szybka,
przejrzysta i zmniejsza się odrobinę ciężar losowości
mechaniki. Dla mnie to w zasadzie największa zaleta gry,
ponieważ najczęściej gramy właśnie w dwie osoby.
Turlejoo
Świetna gra optymalizacyjna w genialnej oprawie wizualnej. Różnorodność kart oraz ilość możliwych strategii gry zapewnia dużą grywalność. Piękne grafiki pomagają wczuć się w klimat magicznego turnieju. I tu jedna uwaga. Dla niektórych to może być minus. Gra najlepiej chodzi na dwie osoby. Wtedy rozgrywka jest szybka, przejrzysta i zmniejsza się odrobinę ciężar losowości mechaniki. Dla mnie to w zasadzie największa zaleta gry, ponieważ najczęściej gramy właśnie w dwie osoby.