|
|
Pędzące Ślimaki
Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się spychać przeciwników i zdobyć jak najwięcej pysznych grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje.
|
Kwiaciarenka
Kwiaciarenka to prześliczna gra o relaksującej mechanice, w której zadaniem graczy będzie zaaranżować ustawienie bukietów na sklepowej witrynie. Gra jest szybka w rozgrywce oraz posiada proste do wytłumaczenie zasady. Ciekawa paleta decyzji pozwala sporo główkować, ale wybory nie powodują paraliżu decyzyjnego.
|
Ekosystem 2: Rafa koralowa
Przenieś się do pięknego świata rafy koralowej!
|
Ekosystem 3: Sawanna
Przenieś się na piękną i niebezpieczną sawannę!
|
To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci
To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci to rozszerzenie wprowadzające dwie nowe klasy bohaterów: doskonałych wojowników o ekstremalnej sile i nieokiełznanym gniewie oraz potężnych magów odprawiających mroczne rytuały, aby zapewnić swojej drużynie przewagę. Wraz z dodatkiem zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
Bicycle: Cocktail
Talia ma design w stylu art deco z lat 20. XX wieku i 52 różne klasyczne przepisy na koktajle na 52 kartach.
|
BroWars: Prawo Pubów
W trakcie rozgrywki gracze będą pojedynkować się na różnego rodzaju zadania, kombinować, używać akcji specjalnych, a wszystko po to, żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe spośród specjalnych kafli piwa. Aby wygrać, trzeba się wykazać zarówno umiejętnością planowania i strategicznego myślenia, gotowością do wykonywania najróżniejszych - szalonych i trudnych.
|
Supernogi stonogi
Supernogi stonogi to kontynuacja bestsellerowej gry dla dzieci Nogi stonogi. Zawiera ona elementy znane z pierwszej części oraz 4 rozszerzenia. Dodatki urozmaicają rozgrywkę i umożliwiają grę nawet 6 osobom. Można je wprowadzać pojedynczo albo grać ze wszystkimi naraz!
|
Sen Nasza Księgarnia
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
|
Bicycle: Back to the Future
Bicycle(R) i Universal Pictires(R) połączyły siły, aby zaprezentować talię inspirowaną ukochanym filmem z 1985 roku, Powrót do przyszłości! Ta talia łączy tożsamość tego kultowego filmu z tradycyjnymi elementami kart do gry, tworząc wyjątkową i kolekcjonerską talię, którą pokochają fani kart i filmów!
|
Rodzinka Wygrywa: Park Dinozaurów
Park dinozaurów to gra, która rozwija się razem z dziećmi - po pokonaniu poziomu podstawowego można w niej wspólnie zmagać się z coraz trudniejszymi zadaniami.
|
Czarne historie - Aż po grób
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
|
Uno No Mercy bez litości
UNO No Mercy Bez litości to najbardziej bezwzględna wersja UNO! Ma o wiele więcej kart i DUŻO surowsze kary (dobieranie 10 kart to wyzwanie!), a do tego nowe reguły, przez które gracze będą dokładać, wymieniać i dobierać więcej kart niż kiedykolwiek wcześniej. Jest tu nawet reguła Litości (ironiczne, co?), jeśli sprawy zabrną za daleko. Tę najsurowszą wersję klasycznej gry można wygrać na dwa sposoby: pozbyć się wszystkich kart ALBO wyeliminować pozostałych graczy... z rozgrywki oczywiście. Nie zapomnij zawołać UNO!, gdy w ręce zostanie Ci tylko jedna karta!
|
KeyForge (edycja angielska): Worlds Collide - Deluxe Archon Deck
Ekskluzywny starter dla jednego gracza!Po zderzeniu światów Tygiel nie będzie taki, jak przedtem... KeyForge: Worlds Collide to 284 nowe karty, które doskonale łączą się z pulą tych, które znamy z poprzednich odsłon serii. Oprócz nieznanych dotąd umiejętności i artefaktów, do gry dołączają również dwa zupełnie nowe domy - Gwiezdny Sojusz i Rzymozaury. To doskonała okazja, by poznać i wypróbować wyjątkowe style gry!
|
Bicycle: Verbena
Bicycle(R) Varbena inspirowana jest polnym kwiatem, back design charakteryzują skomplikowane linie łodyg i kwiatów. Wszystko to w głębokim fioletowej barwie okraszone złotymi wstawkami. Standardowa talia. Air Cushion Finish. Złota folia.
|
Dobble Dinozaury
Dobble Dinozaury to gra wspierająca trening spostrzegawczości i szybkości reakcji, w pełni dostosowana do potrzeb najmłodszych. Zestaw zawiera 55 kart z najpopularniejszymi dinozaurami i innymi prehistorycznymi zwierzętami oraz przedmiotami kojarzącymi się z wykopaliskami. Wyraziste, kolorowe obrazki łatwo nazwać, dzięki czemu możemy zaprosić do zabawy dzieci od 4. roku życia.
|
To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi
To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi to wprowadzające 2 nowe klasy bohaterów: awanturników, którzy doskonale sprawdzają się w walce oraz ujarzmiających moce natury druidów. Wraz z nimi zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
Bicycle: Archangels
Nowy poziom elegancji w Twoich rekach - zainspirowane mitami, rysowane ręcznie. To właśnie karty Archangels firmy Bicycle. W zestawie znajdziemy 54 karty (2 jokery).
|
Bicycle: Gold Dragon
Niestandardowe figury tych kart ubrane w stroje inspirowane kimonem dodadzą wyjątkowego blasku Twojej następnej grze; a olśniewająca, złocona ramka wokół smoków na zapinanym etui z pewnością przyciągnie uwagę. Niestandardowy projekt rewersu karty - podwójne złote smoki na tle brązu. Standardowa talia kart. Made in USA.
|
Pędzące Żółwie
Żółwie to sympatyczne zwierzątka, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy na horyzoncie pojawi się świeża sałata, zaczynają energiczniej przebierać łapkami. Każdy żółw bez namysłu stanie do wyścigu i popędzi w kierunku grządki z sałatą. Jednak natury nie da się oszukać. Żółwie nie lubią biegać, ale są za to bardzo sprytne. Wykorzystają każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i przebyć w ten sposób choć część trasy!
|