Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jeszcze więcej bohaterów i nowe potwory do ubicia!
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole!
To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi to wprowadzające 2 nowe klasy bohaterów: awanturników, którzy doskonale sprawdzają się w walce oraz ujarzmiających moce natury druidów. Wraz z nimi zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
Czym jest To ja go tnę?
To pełna interakcji karciana przygoda, inspirowana grami RPG. Uczestnicy zbierają drużynę złożoną z przedstawicieli różnych klas, by pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, wyposażają herosów w przedmioty, ujarzmiają magiczne potęgi i korzystają z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: To ja go tnę!.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 30 - 60 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole!
Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy ubije 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas.
To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci to rozszerzenie wprowadzające dwie nowe klasy bohaterów: doskonałych wojowników o ekstremalnej sile i nieokiełznanym gniewie oraz potężnych magów odprawiających mroczne rytuały, aby zapewnić swojej drużynie przewagę. Wraz z dodatkiem zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.