|
|
Era Innowacji
Samodzielna gra planszowa osadzona w świecie planszowego klasyka, gry Terra Mystica
|
Era galaktyki
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Epoka kamienia (Stone Age PL)
Gracze walczą o przetrwanie w epoce kamiennej, działając jako myśliwi, zbieracze, rolnicy i wytwórcy narzędzi. Zbierając surowce i hodując zwierzęta będziesz w stanie konstruować narzędzia niezbędne do tego, aby udało ci się zbudować cywilizację.
|
Endeavor - Deep Sea (edycja deluxe)
Cena:
399,00 zł
W Endeavor: Deep Sea kierujesz niezależnym instytutem badawczym, którego celem jest opracowywanie zrównoważonych projektów i zachowanie kruchej równowagi życia morskiego. W trakcie gry będziesz rekrutować ekspertów terenowych i wykorzystywać ich umiejętności do eksploracji nowych lokalizacji, badania miejsc nurkowych, publikowania ważnych prac ekologicznych i podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska.
|
Encyklopedia
Encyklopedia to strategiczna gra dla 1-4 odkrywców z mechaniką "dice placement". W trakcie gry gracze będą dobierać kości i układać je na planszy, wykonując różne akcje w zależności od ich wartości i koloru. Co ciekawe można korzystać zarówno ze swoich kości, jak i przeciwnika - co zapewnia interakcję między graczami.
|
Eleven - edycja polska
Eleven to strategiczna gra Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzona w świecie piłki nożnej. Staniesz przed zadaniem zarządzania i rozwijania własnego klubu piłkarskiego, by pod koniec sezonu zdominować ligę i pokonać swych przeciwników.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza (edycja polska)
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1-8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Tajemnicze Ruiny
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Góry Szaleństwa
Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Krainy Snów
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
|
El Gaucho - edycja polska
W El Gaucho jako południowoamerykańscy hodowcy bydła wysyłacie swoich gauchów na Pampę albo do miejsc specjalnych, aby zdobyć jak najwięcej krów. El Gaucho jest eurogrą o średnim stopniu trudności. Interesująca kostkowa mechanika, intuicyjne zasady i różnorodność wyborów taktycznych sprawią, że świetnie będą się przy niej bawić zarówno doświadczeni gracze, jak i osoby chcące dopiero poznać bardziej zaawansowane gry planszowe.
|
Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę
Niezależnie czy Twoja przygoda dopiero się zaczyna, czy też należysz do ich najzagorzalszych fanów serii, Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz do zgotowania najbardziej odjechanej rozgrywki! Zestaw zawiera 121 starannie wyselekcjonowanych kart zapewniających najwyższej jakości doznania, 13 nowych trybów rozgrywki, które zaskoczą nawet najbardziej wyrafinowanych graczy, a także sławny i niezwykle pożądany kołnierz wstydu.
|
Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek
Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek to specjalna odsłona znanej i uwielbianej serii imprezowych karcianek. Zawiera ten sam zestaw kart, co w klasycznej grze podstawowej wzbogacony o mięciutkiego przestępcę o chwytającym za serce spojrzeniu. Podczas gry możemy go użyć, by ukraść przeciwnikowi wybraną kocią kartę (tacokota, kotowoca arbuzowatego, kartoflokota włochatego itp.). Jeśli taką ma, będzie musiał nam ją oddać, jednak w zamian zyska złodziejaszka.
|
Eksplodujące Kotki: Imprezka
Jeszcze więcej zabawy, wybuchów i kombinowania w zupełnie nowej odsłonie Eksplodujących Kotków! Imprezka to rozbudowana wersja gry zawierająca aż 120 kart i pozwalająca na zabawę aż 10 osobom jednocześnie!
|
Ekspedycyje: Tryby Zepsucia
To rozszerzenie dodaje elementy ryzyka i zagrożenia w postaci tajnych premii na żetonach mapy oraz mecha zepsucia, który przemierza krainę. Aby przeciwdziałaćt ym zagrożeniom, rozszerzenie wprowadza 2 nowe mechy i 4 nowe pary postaci/towarzyszy, a także komponenty dla szóstego gracza. Tryby Zepsucia przyspieszają również wczesną rozgrywkę, dając graczom początkowe zasoby i robotnika-bohatera, który może działać jako dowolny typ robotnika.
|