|
|
Era galaktyki
![]() W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Endeavor - Deep Sea (edycja deluxe)
Cena:
399,00 zł
![]() W Endeavor: Deep Sea kierujesz niezależnym instytutem badawczym, którego celem jest opracowywanie zrównoważonych projektów i zachowanie kruchej równowagi życia morskiego. W trakcie gry będziesz rekrutować ekspertów terenowych i wykorzystywać ich umiejętności do eksploracji nowych lokalizacji, badania miejsc nurkowych, publikowania ważnych prac ekologicznych i podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska.
|
Encyklopedia
![]() Encyklopedia to strategiczna gra dla 1-4 odkrywców z mechaniką "dice placement". W trakcie gry gracze będą dobierać kości i układać je na planszy, wykonując różne akcje w zależności od ich wartości i koloru. Co ciekawe można korzystać zarówno ze swoich kości, jak i przeciwnika - co zapewnia interakcję między graczami.
|
Eleven - edycja polska
![]() Eleven to strategiczna gra Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzona w świecie piłki nożnej. Staniesz przed zadaniem zarządzania i rozwijania własnego klubu piłkarskiego, by pod koniec sezonu zdominować ligę i pokonać swych przeciwników.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
![]() Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
![]() Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
![]() Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
![]() W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
![]() Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Krainy Snów
![]() Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
|
El Gaucho - edycja polska
![]() W El Gaucho jako południowoamerykańscy hodowcy bydła wysyłacie swoich gauchów na Pampę albo do miejsc specjalnych, aby zdobyć jak najwięcej krów. El Gaucho jest eurogrą o średnim stopniu trudności. Interesująca kostkowa mechanika, intuicyjne zasady i różnorodność wyborów taktycznych sprawią, że świetnie będą się przy niej bawić zarówno doświadczeni gracze, jak i osoby chcące dopiero poznać bardziej zaawansowane gry planszowe.
|
Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę
![]() Niezależnie czy Twoja przygoda dopiero się zaczyna, czy też należysz do ich najzagorzalszych fanów serii, Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz do zgotowania najbardziej odjechanej rozgrywki! Zestaw zawiera 121 starannie wyselekcjonowanych kart zapewniających najwyższej jakości doznania, 13 nowych trybów rozgrywki, które zaskoczą nawet najbardziej wyrafinowanych graczy, a także sławny i niezwykle pożądany kołnierz wstydu.
|
Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek
![]() Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek to specjalna odsłona znanej i uwielbianej serii imprezowych karcianek. Zawiera ten sam zestaw kart, co w klasycznej grze podstawowej wzbogacony o mięciutkiego przestępcę o chwytającym za serce spojrzeniu. Podczas gry możemy go użyć, by ukraść przeciwnikowi wybraną kocią kartę (tacokota, kotowoca arbuzowatego, kartoflokota włochatego itp.). Jeśli taką ma, będzie musiał nam ją oddać, jednak w zamian zyska złodziejaszka.
|
Ekspedycyje: Tryby Zepsucia
![]() To rozszerzenie dodaje elementy ryzyka i zagrożenia w postaci tajnych premii na żetonach mapy oraz mecha zepsucia, który przemierza krainę. Aby przeciwdziałaćt ym zagrożeniom, rozszerzenie wprowadza 2 nowe mechy i 4 nowe pary postaci/towarzyszy, a także komponenty dla szóstego gracza. Tryby Zepsucia przyspieszają również wczesną rozgrywkę, dając graczom początkowe zasoby i robotnika-bohatera, który może działać jako dowolny typ robotnika.
|