Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianejz każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Stella Clark.
Rozszerzenie badaczy Szkarłatne klucze może być wykorzystywane do budowania i rozwijania talii badaczy podczas dowolnego scenariusza lub kampanii Horroruw Arkham: Gry karcianej.
W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy.
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i Waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku - i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Winifred Habbamock.
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
W ramach Horror w Arkham: Gra karciana - Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth, odkryjecie kolejny rozdział historii wciągającej Was głębiej w zawiłą sieć sekretów spowijającą Waszą wizytę w Innsmouth. To jednak nie tylko nowy scenariusz - to również świeży arsenał kart dla każdej z klas, wśród których znajdziecie nowe, potężne karty Przymierzy, bazujące na wprowadzonych w rozszerzeniu Zmowa nad Innsmouth żetonach błogosławieństwa i klątwy.
Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana LCG!
Przed wami majaczy się zapowiedź nowych odkryć w miarę, jak coraz bardziej zagłębiacie się w intrygę oplatająca Innsmouth. Wraz z nową historią, ten scenariusz dostarczy także nowych możliwości rozbudowy i usprawnienia talii badaczy. Lecz czy wraz z ulepszaniem waszych zdolności nie uchylicie wrót szaleństwu?
W scenariuszu Horror w Psiarkham: Intrygach Miaulathotepa przekonacie się, co tak naprawdę oznacza żyć jak pies z kotem! Ten wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham, który pierwotnie miał być jedynie primaaprilisowym żartem, to w pełni grywalny, samodzielny scenariusz, w którym gracze wcielą się w rolę psich badaczy na tropie kociego spisku.
Chryzantemowy Tronto zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
Los nie ma tajemnic to zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
Łzy Amaterasu to zestaw dynastii do Legendy Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
Uczniowie Pustki to dodatek do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, skupiony przede wszystkim na Klanie Feniksa. Zawiera 78 nowych kart (po 3 kopie 25 wzorów i po 1 kopii 3 wzorów), którymi można wzmocnić każdą talię. Legenda Pięciu Kręgów to gra osadzona w mistycznym świecie Rokuganu, w której gracze zmagają się o chwałę i honor na polu bitwy oraz knują dworskie intrygi.
W Zakazanym Mieście to zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.