|
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana - Krwawe Gody
Krwawe Gody to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 rożnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana - Wilki Północy
Pierwsze duże rozszerzenie, Wilki Północy, zawiera głównie karty związane fabularnie z rodem Starków, oferując zupełnie nowe rozwiązania taktyczne, słowa kluczowe i cechy. Wgryź się w szeregi wrogów za pomocą Wilkorów i sięgnij po zwycięstwo z pomocą Rodu Tullych. Nawet sama Zima przychodzi z pomocą Starkom.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana – Droga do Winterfell
Droga do Winterfell to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana – Królewski pokój
Królewski pokój to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana – Nie ma ziemi niczyjej
Nie ma ziemi niczyjej to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana – Prawdziwa stal
Prawdziwa Stal to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana – Przywdziać Czerń
Przywdziać Czerń to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana – Spokój w Westeros
Spokój w Westeros to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: Gry karcianej, opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia.
|
Gra o Tron: Gra karciana – Podróż do Starego Miasta
Podróż do Starego Miasta to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron.
|
Horror w Arkham LCG - Dziedzictwo Dunwich - Rozszerzenie Badaczy
W pudełku znajdują się nowi badacze i ogromna ilość kart graczy, które zwiększają różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
|
Horror w Arkham LCG - Machinacje w czasie
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
|
Horror w Arkham LCG - Śluz, który pożarł wszystko
W scenariuszu Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi... Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Bezwymiarowe i Niewidzialne
Bezwymiarowe i niewidzialne zawiera V scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Diabelska rafa
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Essex County Express
Essex County Express zawiera III scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Gdzie czeka zagłada
Gdzie czeka zagłada zawiera VI scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Mgły Carcosy
Mgły Carcosy to szósty i ostatni Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy, zawiera VIII scenariusz kampanii.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Morderstwo w Hotelu Excelsior
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Muzeum Miskatonic
Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Szczęście i szaleństwo
W emocjonującym scenariuszu Szczęście i szaleństwo od 1-4 badaczy musi zaplanować i przeprowadzić śmiały skok na kasyno.
|