|
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Diabelska rafa
![]() W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie badaczy
![]() Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie badaczy wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym Powiązana oraz karty wykorzystujące żetony błogosławieństwa i klątwy. Używaj odpowiednich narzędzi do pracy jako Wilson Richards, złota rączka; zbuduj idealne laboratorium jako Kate Winthrop, naukowiec; wyłgaj się z niebezpieczeństwa jako Alessandra Zorzi, hrabina; przywróć równowagę chaosowi jako Kōhaku Narukami, folklorysta lub narażaj się na niebezpieczeństwo, aby chronić innych jako Hank Samson, rolnik.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne
![]() W Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne 1 do 4 badaczy wyruszy na spowitą tajemnicą Wyspę Hemlock, która właśnie otworzyła się na turystów. Za dnia nawiążcie relacje z mieszkańcami i zwiedzajcie okolicę. Sami zdecydujecie, kogo spotkacie i co zrobicie, ale pamiętajcie, że po zachodzie słońca wyspa zamienia się w śmiertelną pułapkę dzikiej natury. Czy uda Wam się odkryć sekrety Wyspy Hemlock w zaledwie trzy dni? A może zostaniecie „pożarci” w czasie zbliżającej się uczty?
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zapomniana era
![]() W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Leże Dagona
![]() Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.
|