Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Jacqueline Fine.
W ramach Horror w Arkham: Gra karciana - Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth, odkryjecie kolejny rozdział historii wciągającej Was głębiej w zawiłą sieć sekretów spowijającą Waszą wizytę w Innsmouth. To jednak nie tylko nowy scenariusz - to również świeży arsenał kart dla każdej z klas, wśród których znajdziecie nowe, potężne karty Przymierzy, bazujące na wprowadzonych w rozszerzeniu Zmowa nad Innsmouth żetonach błogosławieństwa i klątwy.
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana LCG!
Przed wami majaczy się zapowiedź nowych odkryć w miarę, jak coraz bardziej zagłębiacie się w intrygę oplatająca Innsmouth. Wraz z nową historią, ten scenariusz dostarczy także nowych możliwości rozbudowy i usprawnienia talii badaczy. Lecz czy wraz z ulepszaniem waszych zdolności nie uchylicie wrót szaleństwu?
Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.
Uwaga! Produkt wydawany w systemie Druku na Żądanie.
Horror w Arkham: Gra karciana - Klątwa Rougarou to wyjątkowy scenariusz przygotowany z okazji specjalnego wydarzenia Arkham Nights 2016. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii.
Uwaga! Produkt wydawany w systemie Druku na Żądanie.
Horror w Arkham: Gra karciana - Karnawał Koszmarów to wyjątkowy scenariusz, który można rozegrać jako pojedynczą przygodę w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii.
MtG: Signature Spellbook - Chandra jest duchowym następcą dodatku "From the Vault", ale ze szczególnym akcentem: każdy dedykowany Spellbook jest związany tematycznie z konkretnym Planeswalkerem i czarami, które go charakteryzują, a aresenał czarów Chandry jest niezwykle potężny i niszczycielski.
MtG: Starter Kit 2023 to wszystko, czego potrzebują gracze, aby rozegrać swoją pierwszą grę Magic: The Gathering. Dowiedz się podstaw lub naucz przyjaciół i rodzinę za pomocą dołączonej książeczki z zasadami gry, a następnie wkrocz do walki z dwoma gotowymi taliami: Day of the Dragon (talia niebiesko-czerwona) i Backup Beatdown (talia zielono-biała).
W scenariuszu Horror w Psiarkham: Intrygach Miaulathotepa przekonacie się, co tak naprawdę oznacza żyć jak pies z kotem! Ten wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham, który pierwotnie miał być jedynie primaaprilisowym żartem, to w pełni grywalny, samodzielny scenariusz, w którym gracze wcielą się w rolę psich badaczy na tropie kociego spisku.
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.