Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Koszmary ery hyboryjskiej to przewodnik po świecie potwornych stworzeń zamieszkujących mroczne katakumby, ruiny miast, zapomniane pieczary, splątane dżungle i złowieszcze lasy świata Conana. To obszerny katalog dzikich zwierząt, potworów, nieumarłych, mutantów i dziwnych ras, gotowych w zaciekłym starciu wystawić na próbę odwagę i oręż bohaterów ery hyboryjskiej.
Gra fabularna Conan: Przygody w erze niewyśnionej na podstawie prozy Roberta E. Howarda zabierze was do świata Conana Barbarzyńcy, gdzie bohaterowie ze skrwawionymi mieczami w dłoniach stawiają czoła posępnemu czarnoksięstwu, egzotyczne lądy czekają na śmiałych odkrywców, w zapomnianych ruinach znaleźć można zarówno niebezpieczeństwa, jak i skarby, a odrażające istoty nawiedzają podziemia… i sale tronowe potężnych królestw!
Przybornik mistrza gry do gry fabularnej Conan zawiera narzędzia pomocne podczas tworzenia ekscytujących intryg, niezapomnianych postaci i zaskakujących zwrotów akcji nawiązujących do wyjątkowych kreacji Roberta E. Howarda. Wylosuj pomysły na niezwykłe i dynamiczne sceny akcji i zawiłe intrygi, a następnie wpleć je w wymyśloną przez siebie historię.
Dodatek Wróg Spoza Rzeczywistości zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tym zagrożeniem: od błogosławionego oręża po nowe dyscypliny psioniczne, a nawet demoniczne pozostałości. Ponadto zwolennicy radykalnej ścieżki znajdą w nim zasady zawierania Mrocznych Paktów oraz tworzenia potężnych opętańców do walki z wrogami!
W przygodzie Zapomniani Bogowie, Akolici muszą odkryć genezę spaczonych artefaktów, które stanowią plagę sektora i stawić czoła mrocznemu kultowi, który poszukuje tych przedmiotów, by przeprowadzić makabryczne rytuały. Podróżując po pustkowiach Desoleum, mrocznej pustce kosmosu, a w końcu po powierzchni zaściełanej szkieletami planety cmentarnej, Akolici będą zmuszeni wykorzystać wszystkie swoje talenty i umiejętności, by sprostać wyzwaniu!
Dark Heresy II edycja, to gra fabularna, osadzona w dalekiej, mrocznej przyszłości świata Warhammer 40.000, pełnego tajemnic i brutalnej przemocy. Gracze wcielają się w role Akolitów i rozpoczynają służbę na pierwszych liniach wielkiej, tajemnej wojny, mającej na celu wykorzenienie niebezpieczeństw, które zagrażają istnieniu całej ludzkości.
Dodatek Wróg Wewnętrzny zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowy rodzaj broni do walki z tymi zagrożeniami, od potężnego uzbrojenia i pojazdów po nowe skuteczne moce psioniczne, a nawet i splugawione przedmioty. Paskudne kulty i herezje tylko czekają na Akolitów, a los sektora Askellon wisi na włosku.
Dodatek WrógZewnętrznyzapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tymi zagrożeniami, m.in. pojazdy latające, ekwipunek bojowy obcych, a nawet gotowych do wynajęcia najemników xenos. Okrutni najeźdźcy i ich wynaturzone knowania czyhają na Akolitów, a porażka oznaczać będzie kres ludzkości!
De Profundis narodziło się z fascynacji prozą H. P. Lovecrafta, jej specyficznym klimatem grozy i szaleństwa. Gracze w De Profundis nawiązują do niej, tworząc niesamowite opowieści rodem z opowiadań mistrza z Providence. Czynią to - w przeciwieństwie do klasycznego RPG - nie na sesjach, lecz za pomocą listów, preparowanych materiałów, za pomocą korespondencji.
Dwory Końca Świata to gra w kooperacyjne tworzenie historii. Gracze i Mistrz Gry działają tu wspólnie, by stworzyć jak najciekawszą opowieść o braterstwie, zaufaniu i tworzeniu własnego dziedzictwa. Wszyscy uczestnicy rozgrywki mają do tego narzędzia, a zasady dostarczają im punktów zaczepienia. Gracze nie tylko kierują swoimi Bohaterami, lecz także mogą dodawać elementy opisu czy wprowadzać postaci drugoplanowe. Mistrz Gry z kolei ma środki, by uczynić historię bardziej dramatyczną, a nawet wpłynąć na działania postaci poprzez ich emocje.
Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.