Wyróżnienia dla firmy

Produkt dnia

Producenci

Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)

Neuroshima
49.9
PLN
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)
in_stock
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Cena: 49,90 zł
Cena netto: 40,57 zł
szt.

Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-przemysłowy, sterowany przez program zajmuje większą część Stanów Zjednoczonych. I stale się rozrasta. Moloch produkuje śmiercionośne maszyny, a także prowadzi eksperymenty na żywych stworzeniach, tworząc mutantów oraz cyborgi. Ludzie zostali zepchnięci do rozpaczliwej ofensywy. Machiny Molocha nie są jedynym zagrożeniem w świecie Neuroshimy. Na pustkowiach szaleją hordy mutantów i brutalne gangi. Z kolei południe, przy granicy z Meksykiem pokryte jest drapieżną Neodżunglą, powstałą w wyniku skażenia chemicznego i promieniowania. 

Czy w takim świecie jest jeszcze w ogóle miejsce dla człowieka?
Pamiętaj – może nadzieja to matka głupich, ale bardzo kocha swoje dzieci. Ludzie się nie poddali. Żołnierze Posterunku wciąż walczą z Molochem, Nowy Jork ogłosił się nową stolicą Stanów i powoli stara się odbudować cywilizację, a Vegas wciąż jeszcze jest miastem hazardu i rozrywki. 

Kim są postacie graczy? 
Bezwzgledny Ganger, skuteczny Zabójca Maszyn, sprytny Szczur, a może Kaznodzieja Nowej Ery? Każda profesja ma swoje sposoby na radzenie sobie z rzeczywistością. W Neuroshimie wcielicie się w twardych ludzi, odpowiednich na te czasy. Tu nie ma miejsca dla słabych. Nie jest łatwo, ale nikt nie płacze. Niektórzy wykorzystują swoje umiejętności by walczyć z Molochem i chronić innych przed mutantami. Inni będą chcieli szybko się dorobić, plądrując ruiny. Znajdą się też tacy, których plany będą dużo bardziej rozbudowane. Pozostali będą starali się po prostu przetrwać.
 
Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.

Zawartość:

  • twarda oprawa
  • 416 stron

Produkty powiązane

Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie

Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny

Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater ^2 Neuroshima RPG: Bohater ^2

Dodatek w całości skierowany do graczy.

Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater ^3 Neuroshima RPG: Bohater ^3

Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy

 

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater Maxx Neuroshima RPG: Bohater Maxx

Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Krew i Rdza Neuroshima RPG: Krew i Rdza

...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
Ten, kto wygłosił powyższe zdanie, krakał w niewłaściwą godzinę. No i wykrakał.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2 Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2

Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn

Suplement 12 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Miami Neuroshima RPG: Miami

Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ...

... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
Bo Miami, cóż. Jakby to ująć. Miami stało się prawdziwym piekłem.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2 Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2

Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Ruiny Neuroshima RPG: Ruiny

Ruiny to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Gracze są zgodni - ten dodatek miał wyjść jako pierwszy. Pochodzenia, Księga Szczura, walka w ruinach, i inne. Danie główne to minigra GLIZDA.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Wyścig Neuroshima RPG: Wyścig

Suplement 01 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Nowy Jork Neuroshima RPG: Nowy Jork

Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny.

Cena: 29,00 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl