|
|
Neuroshima RPG: Rok Molocha
Cena:
149,00 zł
|
Obcy: Gra fabularna - Niszczyciel światów
![]() Obcy: Gra fabularna - Niszczyciel światów to scenariusz filmowy dla gry fabularnej Obcy, stworzony przez pisarza S-F, Andrew E.C. Gaskę. Gracze wcielają się tu w role Kolonialnych Marines. Scenariusz stworzono dla 3-5 graczy i Matki Gry. Wspólnie przejdą oni przez najgorsze piekło. Ukończenie rozgrywki będzie wymagało co najmniej trzech sesji.
|
Słowianie: Mitologiczna gra fabularna - Bestiariusz
![]() Księga z opisami i statystykami potworów, inspirowanych rodzimą mitologiąBestiariusz uderza przede wszystkim klimatem, opowieściami i inspiracjami. To nie tylko zwykłe tabelki ze statystykami, ale też źródło ciekawych informacji na temat dawnych wierzeń. Mocniejszego zestawu wrogów, tak mocno osadzonych w naszej rodzimej kulturze nie znajdziecie w innych grach fabularnych.
|
Słowianie: Mitologiczna gra fabularna - Edycja 1.5
![]() Słowianie: Mitologiczna Gra Fabularna 1.5 wprowadza Gracza do ogromnego, fikcyjnego świata, w którym wczesnośredniowieczne realia są przeniknięte magią słowiańskich bogów i rytuałów wołchwów. Tutaj przesądy zyskują prawdziwą moc, a lasy oraz pola zamieszkują demony, potwory.
|
Summerland - edycja polska
![]() Summerland: Edycja Polska przenosi graczy do post apokaliptycznego świata opanowanego przez Morze Liści. Las jest wszędzie. Wyrósł jednej nocy - nie wiadomo w jaki sposób. Co gorsza, pośród drzew słychać Zew – tajemniczą siłę, przez którą ludzie porzucają swoje dotychczasowe życie i ruszają w głąb zieleni, tracąc przy tym człowieczeństwo.
|
The Witcher RPG - Księga Opowieści
![]() Księga Opowieści to dodatek do The Witcher RPG, który zawiera sześć przygód dziejących się w różnych regionach Kontynentu oraz potrzebne przy ich rozgrywaniu nowe potwory, liczne mapami i plany oraz nowe opcje dla graczy. Razem układają się one w większą kampanię.
|
Warhammer 4ed. - Ekran Mistrza Gry
Cena:
129,00 zł
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach - Niezdbędnik
![]() Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur – Niezbędnik
![]() Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Kraina Królowej Lodu
![]() Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Pokusa Arcylicza
![]() Daleko od wspaniałych miast Imperium i zamków dzielnych rycerzy Bretonii, nawet poza zwaśnionymi, rządzonymi przez złoto i występek miastami-państwami Tilei, leży kraina, gdzie zwykły najemnik może jednego dnia zostać królem, a następnego zginąć marnie od zdradzieckiego ciosu. To Księstwa Graniczne, Królestwa Renegatów – rządzone przez każdego i przez nikogo. To ziemie ciągłych wojen, morderczych bitew o skrawki jałowych terenów, intryg podsycanych przez ogromne ambicje i nieustającą żądzę władzy. Tak było od stuleci, lecz teraz nowe zagrożenie budzi się z pradawnego snu.
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów
![]() Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów to kampania obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.
|