|
|
Kult: Boskość utracona - Labirynty i miejsca ukryte
![]() Labirynty i miejsca ukryte to zbiór złowieszczych pomieszczeń, sekretnych korytarzy i zachwycającej architektury w mrocznym świecie Kultu: Boskości utraconej.
|
Iglica: miasto musi upaść - podręcznik główny
![]() Iglica: miasto musi upaść to gra fabularna z gatunku fantasypunk, w której główne role odgrywają intryga, podstęp i bunt. Ty i twoi przyjaciele staniecie się komórką drowich, zdesperowanych bojowników o wolność, którzy za wszelką cenę chcą wyszarpać władze nad miastem z rąk wysokich elfów. Gra posługuje się prostymi zasadami, które pomogą ci opowiadać historie o brutalnych rebeliach, podczas których życie jest tanie, sojusze kruche, a magia dziwna oraz złowieszcza.
|
Genesys RPG: Podręcznik podstawowy
![]() Genesys RPG to uniwersalna gra fabularna. Oznacza to, że jej zasady umożliwiają rozgrywanie sesji w dowolnie wybranym lub wymyślonym uniwersum. Możecie oprzeć się na swojej kreatywności albo skorzystać z podręczników z opisami światów. Wybór jest duży: od bohaterskiego fantasy (Krainy Terrinoth) przez cyberpunkowe science fiction (Android: Cienie New Angeles) aż po epicką space operę (Twilight Imperium: Żar w popiołach).
|
Genesys RPG: Android - Cienie New Angeles
![]() Genesys RPG: Android - Cienie New Angeles to podręcznik do Systemu Fabularnego Genesys, dzięki któremu możesz odkryć żywy, porywający i groźny świat. Wciel się w postać gliny, kanciarza, osiłka czy zbiegłego androida w świecie chciwych korporacji, skorumpowanych urzędników i bezwzględnych gangów.
|
Fallout RPG: Podręcznik główny
![]() Eksplorujcie ikoniczny dla gatunku postapokaliptycznego świat gry fabularnej Fallout. Odgrywajcie niepowtarzalnych bohaterów - mieszkańców krypt, ghuli, supermutantów, a nawet roboty. Twórzcie własne opowieści o przetrwaniu w postnuklearnej Ameryce, o spotkaniach z różnorodnymi bohaterami niezależnymi i przerażającymi zmutowanymi stworzeniami.
|
Dwory Końca Świata: Dziedzictwo Imperium 3 ed.
![]() Dwory Końca Świata to gra w kooperacyjne tworzenie historii. Gracze i Mistrz Gry działają tu wspólnie, by stworzyć jak najciekawszą opowieść o braterstwie, zaufaniu i tworzeniu własnego dziedzictwa. Wszyscy uczestnicy rozgrywki mają do tego narzędzia, a zasady dostarczają im punktów zaczepienia. Gracze nie tylko kierują swoimi Bohaterami, lecz także mogą dodawać elementy opisu czy wprowadzać postaci drugoplanowe. Mistrz Gry z kolei ma środki, by uczynić historię bardziej dramatyczną, a nawet wpłynąć na działania postaci poprzez ich emocje.
|