|
|
Kult: Boskość utracona - Ekran Mistrza Gry
Kult: Boskość utracona - Ekran Mistrza Gry to wygodne akcesorium dla narratora mrocznej opowieści.
|
Kult: Boskość utracona - Labirynty i miejsca ukryte
Labirynty i miejsca ukryte to zbiór złowieszczych pomieszczeń, sekretnych korytarzy i zachwycającej architektury w mrocznym świecie Kultu: Boskości utraconej.
|
Kult: Boskość utracona - Podręcznik główny
W Kult: Boskość utracona otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw.
|
Kult: Boskość utracona - Poza mrok i obłęd
Poza mrok i obłęd oferuje mistrzowi gry pełny wybór okrutnych i subtelnych narzędzi pomagających w bezpieczny i odpowiedzialny sposób tworzyć zatrważające opowieści.
|
Kult: Boskość utracona - Szepty i krzyki
Szepty i krzyki to dziewięć samodzielnych scenariuszy do gry Kult: Boskość utracona.
|
Kult: Boskość utracona - Taroticum i inne opowieści
Kult: Boskość utracona - Taroticum i inne opowieści zawiera 7 rewelacyjnych, niepowiązanych ze sobą scenariuszy, dzięki którym możesz eksplorować różne czasy i miejsca. Podążaj ścieżkami tajemnic Kultu i odkrywaj prawdę. Zmierz się z rzeczywistością!
|
Kult: Boskość utracona: Zestaw Archetypów
Zestaw 25 archetypów "Kult: Boskość utracona" + 6 kart z ruchami graczy + 6 kart postaci. 76 stron.
|
Łowca Porachunek - Podręcznik główny
Gra narracyjna o tych, którzy nie cofną się przed niczym
|
Mistrz Baśni - Czarnoksiężnik i Królowa
Niewidzialna Królowa zachorowała. Czarnoksiężnik chce odzyskać koronę. Bohaterowie wyruszają na największą wyprawę. Potwory, które napotkają, będą olbrzymie, prastare, zabawne i głodne!
|
Mistrz Baśni - Zeszyt Scenariuszy nr 1
Podręcznik dodatkowy do rodzinnej gry fabularnej Mistrz Baśni
|
Mutant: Rok Zerowy
Gra fabularna Mutant: Rok Zerowy przeniesie Was do świata po wielkiej Apokalipsie. Dumna ludzka cywilizacja upadła. Miasta zmieniły się w pustkowia. Wiatr hula po pustych ulicach, które stały się cmentarzyskami przeszłości. Jednak życie przetrwało - ruiny wciąż zamieszkuje Lud. Jesteście dziedzicami ludzkości, choć już nie do końca ludźmi. Wasze ciała i umysły są zdolne do nadludzkich wyczynów. Jesteście mutantami.
|
Mystery: Mroczny Wiek
Mystery: Mroczny Wiek to unikalna gra fabularna, w której wcielisz się w nieumarłą istotę powołaną przez siły wyższe, aby wypełnić mroczne misje i odkryć sekrety skrywane przez nieznane światy. To podróż po pełnym grozy i tajemnic uniwersum, gdzie kosmos splata się z dark fantasy, a bohaterowie, zwani Tułaczami, muszą zmierzyć się z niebezpieczeństwami i zagadkami na granicy życia i śmierci.
|
Mystery: Sekrety Ziemi
Mystery: Sekrety Ziemi to wyjątkowy suplement do gry Mystery: Mroczny Wiek, który zgłębia tajemnice natury i jej mroczne sekrety.
|
Mystery: Smocza Próżność
Ten tajemniczy suplement do gry Mystery: Mroczny wiek, zaprowadzi Tułaczy do smoczych bibliotek, skąd zaczerpną pradawnej mądrości, mogącej pomóc im w rozwiązywaniu problemów. Nadchodzi czas ognia, łusek i przewrotności!
|
Na tropie Cthulhu
Na tropie Cthulhu to gra autorstwa Kennetha Hite z mechaniką GUMSHOE Robina D. Lawsa.
|
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)
Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie
Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny
Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^2
Dodatek w całości skierowany do graczy. Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^3
Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
|