Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zombie Terror to utrzymana w klimacie horrorów klasy B asymetryczna gra planszowa dla 2 osób. Podczas rozgrywki jeden z graczy kieruje hordą zombie, a drugi ocalałymi mieszkańcami miasteczka. Każdej z tych grup przyświeca inny cel: zombie to napędzane żądzą krwi żywe trupy, które dążą wyłącznie do wgryzienia się w ciała ludzi i przeistoczenia ich w kolejne żywe trupy.
Rozbuduj swój egzemplarz Znaku Starszych Bogów o nowy wariant rozgrywki „Wynurzenie R’lyeh” z rozszerzenia Omeny głębin! Badacze wyruszają na Ocean Spokojny, aby odkryć przedwieczne tajemnice kryjące się w morskich odmętach, unikając jednocześnie armii Istot z Głębin, która próbuje zniszczyć ich okręt.
Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.
Rozszerzenie Omeny lodu wprowadza do gry zestaw nowych przygód, które przeniosą badaczy w tajemnicze i dzikie tereny mroźnej Alaski. Cały świat ogarnęły gwałtowne śnieżyce i badacze muszą się dobrze przygotować, aby wyruszyć na odległą północ, ustalić źródło tych nienaturalnych burz i zapieczętować je na kolejne tysiąc lat.
Dodatek Nieznane siły do gry Znak Starszych Bogów pozwoli urozmaicić rozgrywkę dzięki wprowadzeniu do gry nowych Przedwiecznych i Przygód. Pojawi się również wsparcie dla graczy w postaci kolejnych Badaczy, Sprzymierzeńców, Przedmiotów i Zaklęć.
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego handlarza ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik. Kupcy starają się sprzedać swoje towary podróżnikom przybyłym na trzy pomosty Zatoki, pełniące rolę najznakomitszych placów handlowych w całych Pięciu Królestwach. Każdy gracz używa do gry własnego zestawu unikalnych elementów i mechanik przypisanych jego postaci, aby produkować towary, zwiększyć wydajność swojego sklepu i - przede wszystkim - wzbogacić się!
Załoga: Wyprawa w głębiny to niezależna kontynuacja gry Załoga: W poszukiwaniu dziewiątej planety, zdobywcy tytułu Kennerspiel des Jahres 2020 (Zaawansowana gra roku).
W tej kooperacyjnej logicznej grze karcianej macie do wykonania 50 różnych misji. Uda wam się jedynie wtedy, gdy będziecie działać jako zespół. By sprostać wyzwaniom i z sukcesem zakończyć misję, kluczowa będzie komunikacja – ale w przestrzeni kosmicznej wszystko może być trudniejsze niż się wydaje…
Seria AF4 to ostatni model z długiej linii produkcyjnej Łowców Głów. Jako tanie i trwałe, maszyny te były chętnie używane przez niezależne grupy, takie jak Rebelia czy Czarne Słońce.
Niniejszy zestaw zawiera także elementy pozwalające na użycie 1 rebelianckiego Y-winga, 1 HWK-290 oraz 1 Firespray-31 jako statków Szumowin i nikczemników.
Duma i chluba młodej oraz ambitnej łowczyni nagród Ketsu Onya, „Siewca Cienia”, był zwinny i szybki, ale niezbyt dobrze chroniony – słabe osłony stanowiły ustępstwo na rzecz zwiększenia jego prędkości. Oprócz działek laserowych i obsługiwanej przez pilota obrotowej wieżyczki był wyposażony w potężny wielokierunkowy emiter promienia ściągającego.
Quadriodrzutowe kosmiczne holowniki były uniwersalnymi jednostkami, popularnymi wśród handlarzy i przemytników na terenie Zewnętrznych Rubieży, cenionymi za precyzję systemu promienia ściągającego i wyjątkową zwrotność.
Myśliwiec szturmowy typu Kihraxz został zaprojektowany specjalnie dla syndykatu przestępczego Czarne Słońce. Jego dobrze opłacani piloci wymagali zwrotnych, potężnych statków, które sprostałyby ich umiejętnościom.
W myśliwcach mandaloriańskiego Protektoratu z Concord Dawn wykorzystano niezwykłą technologię obrotowych skrzydeł, dzięki którym statki te są wyjątkowo zwinne i trudne do trafienia.
Tanie i łatwo modyfikowalne interceptory M3-A typu Scyk produkowane przez MandalMotors były nabywane w dużych ilościach przez Kartel Huttów, a także przemytników Car’dasa.
Dzięki wyspecjalizowanej technologii repulsorowej nieco zwalisty G-1A jest zaskakująco zwrotnym i szybkim myśliwcem, a jego siła ognia i mocne osłony czynią go popularnym statkiem pośród najemników, wykorzystywanym m.in. przez duet łowców nagród Zuckussa i 4-LOM-a.
Bezlitosny łowca nagród Dengar wyposażył swój statek „Karzącą Rękę” w poczwórne działko laserowe, wyrzutnię torped protonowych i usprawnioną maszynownię.