Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Nieznane siły to najnowszy dodatek do gry kościanej Znak Starszych Bogów, która przenosi graczy w świat Mitów Cthulhu, znany z prozy H.P.Lovecrafta i gier planszowych takich jak Horror w Arkham czy Posiadłość Szaleństwa.
Teraz wszystkie gazety w Arkham o tym piszą... Wieść krąży z ust do ust, mówią o tym wszędzie! Do Muzeum sprowadzono nową kolekcję niezwykłych eksponatów...
Dodatek Nieznane siły do gry Znak Starszych Bogów pozwoli urozmaicić rozgrywkę dzięki wprowadzeniu do gry nowych Przedwiecznych i Przygód. Pojawi się również wsparcie dla graczy w postaci kolejnych Badaczy, Sprzymierzeńców, Przedmiotów i Zaklęć.
W ramach poprawek do zasad rozgrywki z gry zniknie arkusz Wejścia, który zastąpią cztery specjalne karty Wejścia; pojawią się też nowe miejsca i mechanizmy, z którymi będą zmagać się gracze. Znów nieznane siły będą zsyłać klątwy na zbyt odważnych Poszukiwaczy, jednak najwytrwalsi zdobędą nagrodę...
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Znak Starszych Bogów
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1 - 8 osób Wiek: od 13 lat Czas gry: 60 - 120 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska
Chcesz zabezpieczyć swoje karty? Oto pasujące koszulki:
Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.
Rozszerzenie Omeny lodu wprowadza do gry zestaw nowych przygód, które przeniosą badaczy w tajemnicze i dzikie tereny mroźnej Alaski. Cały świat ogarnęły gwałtowne śnieżyce i badacze muszą się dobrze przygotować, aby wyruszyć na odległą północ, ustalić źródło tych nienaturalnych burz i zapieczętować je na kolejne tysiąc lat.
Rozbuduj swój egzemplarz Znaku Starszych Bogów o nowy wariant rozgrywki „Wynurzenie R’lyeh” z rozszerzenia Omeny głębin! Badacze wyruszają na Ocean Spokojny, aby odkryć przedwieczne tajemnice kryjące się w morskich odmętach, unikając jednocześnie armii Istot z Głębin, która próbuje zniszczyć ich okręt.