Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Waste Knights: Druga Edycja to postapokaliptyczna gra o przygodach i przetrwaniu. Jest oparta o scenariusze, a każdy z nich rządzi się odmiennymi regułami i jest wypełniony setkami narracyjnych wyborów. Graj w kooperacji z innymi, aby pokonać potężnych złoczyńców lub rzuć wyzwanie przyjaciołom w przygodach rywalizacyjnych. Jednak przede wszystkim zanurz się w bogatym świecie, w którym przygoda, emocje, walka i strategia łączą się w unikatowe doświadczenie, które zadowoli każdego prawdziwego gracza.
Opowieści z interioru to rozszerzenie do Waste Knights: Drugiej edycji, postapokaliptycznej gry o przygodach i przetrwaniu. Zawiera ono wszystkie nieekskluzywne elementy gry, jakie pojawiły się podczas zakończonej sukcesem kampanii społecznościowej na platformie Kickstarter
Waste Knights: Za horyzont to rozszerzenie do postapokaliptycznej gry o przygodach i przetrwaniu. Nadszedł moment, aby opuścić kontynent i udać się w miejsca znane z legend i mitów. Eksploruj nową mapę umożliwiającą odwiedzenie Tasmanii czy Wysp Salomona zmienionych przez Apokalipsę. Tocz walki ze śmiercionośnymi morskimi potworami i szukaj świeżej wody - nowego zasobu, który uczyni grę bardziej realistyczną. Zagraj jako jeden z nowych Rycerzy, zbrojnych w unikatowe zdolności i rozwiń grę podstawową za pomocą dziesiątków nowych kart, żetonów i przygód. Wybierz statek, ustal kurs i sprawdź, gdzie zaniesie Cię wiatr!
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne! Na swoich suchościeralnych planszach gracze wypełniają pola, rysują linie i odblokowują różne natychmiastowe oraz trwałe premie. Dodatkowo po każdej grze plansze będą przypominać niezwykłe zwierzęta!
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty Wodzów oraz dwa moduły zawierające zupełnie nowe karty kultury: Dobrobyt i Spory.
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
W grze Wiek cudów każdy gracz wcieli się w rolę jednego z bóstw eldranirskiego panteonu i będzie pozyskiwał moc z wiary. Gracze będą wspierać rozwój śmiertelników poprzez wznoszenie monumentów, tworzenie filarów cywilizacji i inne osiągnięcia.
Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę gry, zapewnić doświadczonym graczom nowe wyzwania lub zwyczajnie zapisywać wyniki rozgrywek w jednym miejscu. Dodatek sprawdzi się najlepiej wtedy, gdy będziesz regularnie grał ze stałą grupą współgraczy, lecz nie jest to konieczne. Rozszerzenie przyda się również wtedy, gdy w twojej grupie występuje rotacja.
Wioska to gra kafelkowa, w której gracze starają się jak najmocniej rozwinąć gospodarkę i infrastrukturę swojej osady. Wznosząc nowe budowle, z których każdy gracz będzie mógł skorzystać, otrzymują możliwość wytwarzania surowców, przetwarzania ich, zdobywania złota i przede wszystkim realizowania dostaw, aby wspólnie wybudować centralny punkt wioski – kościół.
Władcy Nocy to gra kooperacyjna, w której wszyscy gracze walczą po tej samej stronie i razem zwyciężą lub poniosą porażkę. Wcielicie się w rolę członków wampirzego klanu, powoli odbudowującego swą minioną potęgę. Z pomocą swych sługusów będziecie walczyć przeciw agentom Inkwizycji, siać strach w ludzkich sercach urządzając polowania i tworzyć pieczęcie grozy w różnych dzielnicach miasta.
Wojna Nemo to przeznaczona dla jednego gracza gra przygodowa o podwodnej eksploracji i walce, której akcja toczy się około 1870 roku. Podczas rozgrywki wcielisz się w Kapitana Nemo, dowódcę Nautilusa. Będziesz przemierzał nieznane wody, walczył ze statkami licznych mocarstw, stawiał czoła niebezpieczeństwom czyhającym w głębinach, szukał niezwykłych skarbów, odkrywał i dokumentował niesamowite cuda a także przemierzał świat w poszukiwaniu wiedzy i zemsty.
Wojna o Pierścień: Gra karciana, inspirowana wielokrotnie nagradzaną grą planszową Wojna o Pierścień, pozwala graczom odbyć podróż w świat Władcy Pierścieni i stworzyć własną wersję wielkiego konfliktu pomiędzy Władcą Ciemności, Sauronem, a Wolnymi Ludami Śródziemia.
Zwiadowcy donoszą, że wszędzie wszczął się ruch: daleko na wschodzie za Morzem Wewnętrznym, na północy w Mrocznej Puszczy i poza nią, na południu w Haradzie. Wszystkie królestwa stoją wobec rozstrzygającej próby, oprą się lub runą, a wtedy wpadną pod władzę Ciemności.
W grze Wyspa dinozaurów gracze wcielają się w zarządców parków dinozaurów. Powierzono wam ważne zadanie przeniesienia fantastycznych zwierząt okresów triasu, jury i kredy do epoki nowoczesności!
Lepiej zapnij pasy, bo od teraz twoja Wyspa dinozaurów stanie się jeszcze bardziej dzika i nieokiełznana. Trzymasz w dłoniach klucz do rozpoczęcia nowej, ekscytującej jak nigdy epoki w historii parków rozrywki!