Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dzięki wyspecjalizowanej technologii repulsorowej nieco zwalisty G-1A jest zaskakująco zwrotnym i szybkim myśliwcem, a jego siła ognia i mocne osłony czynią go popularnym statkiem pośród najemników, wykorzystywanym m.in. przez duet łowców nagród Zuckussa i 4-LOM-a.
Tanie i łatwo modyfikowalne interceptory M3-A typu Scyk produkowane przez MandalMotors były nabywane w dużych ilościach przez Kartel Huttów, a także przemytników Car’dasa.
W myśliwcach mandaloriańskiego Protektoratu z Concord Dawn wykorzystano niezwykłą technologię obrotowych skrzydeł, dzięki którym statki te są wyjątkowo zwinne i trudne do trafienia.
Quadriodrzutowe kosmiczne holowniki były uniwersalnymi jednostkami, popularnymi wśród handlarzy i przemytników na terenie Zewnętrznych Rubieży, cenionymi za precyzję systemu promienia ściągającego i wyjątkową zwrotność.
Duma i chluba młodej oraz ambitnej łowczyni nagród Ketsu Onya, „Siewca Cienia”, był zwinny i szybki, ale niezbyt dobrze chroniony – słabe osłony stanowiły ustępstwo na rzecz zwiększenia jego prędkości. Oprócz działek laserowych i obsługiwanej przez pilota obrotowej wieżyczki był wyposażony w potężny wielokierunkowy emiter promienia ściągającego.
Niniejszy zestaw zawiera także elementy pozwalające na użycie 1 rebelianckiego Y-winga, 1 HWK-290 oraz 1 Firespray-31 jako statków Szumowin i nikczemników.
Seria AF4 to ostatni model z długiej linii produkcyjnej Łowców Głów. Jako tanie i trwałe, maszyny te były chętnie używane przez niezależne grupy, takie jak Rebelia czy Czarne Słońce.
Zaginiony kod to angażująca gra dedukcji dla 2 do 4 graczy, w której musisz odszyfrować swój kod, widząc jedynie liczby pozostałych graczy! Zdobądź jak najwięcej punktów poprzez poprawne obstawianie swoich wartości, ale nie zapomnij o najważniejszym - znajdź swój zaginiony kod!
W tej kooperacyjnej logicznej grze karcianej macie do wykonania 50 różnych misji. Uda wam się jedynie wtedy, gdy będziecie działać jako zespół. By sprostać wyzwaniom i z sukcesem zakończyć misję, kluczowa będzie komunikacja – ale w przestrzeni kosmicznej wszystko może być trudniejsze niż się wydaje…
Załoga: Wyprawa w głębiny to niezależna kontynuacja gry Załoga: W poszukiwaniu dziewiątej planety, zdobywcy tytułu Kennerspiel des Jahres 2020 (Zaawansowana gra roku).
Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego handlarza ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik. Kupcy starają się sprzedać swoje towary podróżnikom przybyłym na trzy pomosty Zatoki, pełniące rolę najznakomitszych placów handlowych w całych Pięciu Królestwach. Każdy gracz używa do gry własnego zestawu unikalnych elementów i mechanik przypisanych jego postaci, aby produkować towary, zwiększyć wydajność swojego sklepu i - przede wszystkim - wzbogacić się!
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
Wyrocznia to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatokakupców. Postać ta opiera się na mechanice gier typu roll & write ze specjalnym pisakiem, suchościeralną planszą i wyjątkową tacą na kości. W każdej turze rzucasz do swojego naczynia do wróżenia garść run, a następnie sprawdzasz wyniki na swojej planszy, aby wykonać akcje i tym samym - przewidzieć przyszłość!
Dodatek Nieznane siły do gry Znak Starszych Bogów pozwoli urozmaicić rozgrywkę dzięki wprowadzeniu do gry nowych Przedwiecznych i Przygód. Pojawi się również wsparcie dla graczy w postaci kolejnych Badaczy, Sprzymierzeńców, Przedmiotów i Zaklęć.
Dodatek Omeny Faraona przenosi uczestników najpierw na tętniące życiem kairskie bazary, by tam przygotować się do wyprawy, a potem do królewskiej nekropolii w Dahszur, gdzie starożytne zło próbuje wrócić do świata żywych. Sześciu nowych eksploratorów będzie poszukiwać potężnych Reliktów, aby stawić czoła mrokom wydobywającym się z piramidy. Dodatek wprowadza także nowych Sprzymierzeńców, potwory oraz talię Mitów.
Rozszerzenie Omeny lodu wprowadza do gry zestaw nowych przygód, które przeniosą badaczy w tajemnicze i dzikie tereny mroźnej Alaski. Cały świat ogarnęły gwałtowne śnieżyce i badacze muszą się dobrze przygotować, aby wyruszyć na odległą północ, ustalić źródło tych nienaturalnych burz i zapieczętować je na kolejne tysiąc lat.
Rozbuduj swój egzemplarz Znaku Starszych Bogów o nowy wariant rozgrywki „Wynurzenie R’lyeh” z rozszerzenia Omeny głębin! Badacze wyruszają na Ocean Spokojny, aby odkryć przedwieczne tajemnice kryjące się w morskich odmętach, unikając jednocześnie armii Istot z Głębin, która próbuje zniszczyć ich okręt.