Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Fateforge: Kroniki Kaan to kooperacyjna gra przygodowa dla 1-4 graczy, łącząca prostotę zasad z możliwością ich rozszerzania w miarę rozwoju fabuły. Rozgrywka może trwać od krótkich sesji po wielogodzinne maratony.
Mityczny Wiatr jest kooperacyjną grą dla 1-4 graczy, w której każdy pokieruje unikatową postacią. W trakcie gry będziecie współpracować, aby założyć osadę w magicznej Dolinie Mitycznego Wiatru. Wspólnie realizujcie różne cele poprzez rozbudowę miasteczka, podróże po okolicy i rozwijanie własnych postaci, a wszystko to w ramach wciągającej opowieści.
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
Wampir: Maskarada - Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.
Wielu dzielnych śmiałków przybyło, by wziąć udział w Wielkim Turnieju, jednak tylko nieliczni z nich będą mieli szansę dołączyć do Ostrz Pływów - elitarnej gwardii wyspiarskiej krainy. By móc dostąpić tego zaszczytu, będziecie musieli stawić czoła wyzwaniom Stadionu Lamara, Chronoseum oraz Szranków Droska, wysunąć się na prowadzenie w rankingu czempionów i bronić krainy przed rosnącym zagrożeniem, jakim są potwory wyrywające się z okowów tajemniczej Fałdy.
Wojna Nemo to przeznaczona dla jednego gracza gra przygodowa o podwodnej eksploracji i walce, której akcja toczy się około 1870 roku. Podczas rozgrywki wcielisz się w Kapitana Nemo, dowódcę Nautilusa. Będziesz przemierzał nieznane wody, walczył ze statkami licznych mocarstw, stawiał czoła niebezpieczeństwom czyhającym w głębinach, szukał niezwykłych skarbów, odkrywał i dokumentował niesamowite cuda a także przemierzał świat w poszukiwaniu wiedzy i zemsty.
W rozszerzeniu Sword & Sorcery: Nadejście mroku ścieżka prowadzi bohaterów ku finałowi, który zaważyło ich losie. Mrok zalega w całej krainie, bramy cmentarzy staja otworem, a nieśmiertelni bohaterowie murza zmierzyć się teraz z wrogami, którzy ignorują ból i nigdy nie śpią... nieumarłymi, a właściwie cała ich armia! Szkielety, wampiry i wilkołaki pojawiają się wszędzie... Czy bohaterowie wypełnia swa misje i ostatecznie uwolnią dusze od czaru klejnotów dusz?
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.
W Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne 1 do 4 badaczy wyruszy na spowitą tajemnicą Wyspę Hemlock, która właśnie otworzyła się na turystów. Za dnia nawiążcie relacje z mieszkańcami i zwiedzajcie okolicę. Sami zdecydujecie, kogo spotkacie i co zrobicie, ale pamiętajcie, że po zachodzie słońca wyspa zamienia się w śmiertelną pułapkę dzikiej natury. Czy uda Wam się odkryć sekrety Wyspy Hemlock w zaledwie trzy dni? A może zostaniecie „pożarci” w czasie zbliżającej się uczty?
Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem.
Pax Viking to historyczna gra strategiczna dla 1-6 graczy w wieku powyżej 14 lat, stanowiąca kolejna odsłonę uznanej na całym świecie serii gier „Pax”. Gra skupia się na poczynaniach tych wikingów, którzy na przestrzeni X w. kierowali swe wyprawy ku wschodnim, bogatym szlakom handlowym okolic Persji i Morza Czarnego.
Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty "Dzikich" i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
Ta gra opowiada o tych spotkaniach, które Constanze (być może) odbyła z mecenasami Mozarta po jego śmierci. Gracze wcielają się w patronów kompozytora, którzy wspominają swoje podróże po Europie i ufundowane przez siebie utwory, jednocześnie wspierając finansowo muzyków pracujących nad ukończeniem Requiem.