Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 1 - 5 osób Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 120-180 min Wydanie: polskie Instrukcja: polskie
Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem.
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.