Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pośród swojego dzikiego piękna, grubych konarów drzew i bujnej zieleni dżungla skrywa liczne zagrożenia. Wyczerpujący upał, ograniczone zapasy i wygłodniałe bestie wystarczą, by nawet najbardziej nieustraszony podróżnik zatęsknił za cywilizacją.
Na tych, którym uda się przetrwać typowe niebezpieczeństwa, czeka jedynie więcej wyzwań: przeklęte posągi, wypełnione pułapkami świątynie i dawno zapomniani bogowie, którym czoła stawią tylko najwięksi śmiałkowie.
Rozszerzenie Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka węża wysyła badaczy w niezbadane, dzikie regiony amazońskiej dżungli, gdzie będą musieli odkrywać starożytne sekrety zapomnianych cywilizacji, powstrzymać klątwę Węża i eksplorować porośnięte pnączami, rozpadające się ruiny.
W trzech nowych scenariuszach badacze staną do walki z przerażającymi wężoludźmi, stawią czoła ożywionym kamiennym potwornościom i spróbują uniknąć ciągle grożącego im widma zgubienia się w dżungli na zawsze. Podczas ekspedycji w najdalsze krańce świata badacze będą musieli dać z siebie wszystko, aby przetrwać.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 1 - 5 osób Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 120-180 min Wydanie: polskie Instrukcja: polskie
Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem.
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.