Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Świat dookoła nas jest pełen przeciwieństw. Jedne rzeczy są małe, a inne – duże. Gdzieś jest ciepło, gdzieś indziej – zimno. Ktoś jest głodny, a ktoś inny – najedzony. Kolorowe kartoniki skrywają jeszcze więcej przeciwieństw. Czas je odnaleźć!
Dziecko ma do dyspozycji: bułkę, kromki chleba, plasterki sera i jajka oraz wiele kolorowych warzyw.
Może bawić się w przygotowywanie śniadanka dla siebie i dla innych domowników. Tworząc smaczne, zdrowe kanapki ćwiczy nowe słowa i uczy się określać kolory oraz położenie poszczególnych elementów.
Jesteś superfarmerem. Hodujesz zwierzęta, chronisz przed niebezpieczeństwem i pomnażasz swój zysk. Twoje stado szybko rośnie. Ale musisz uważać! W okolicy grasują wilk i lis. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem...
Misie, myszy, kotki, liski… gdzie tak wszyscy pędzą? Uzupełnij ilustracje odpowiednimi elementami i opowiedz własną historię! Gra Jadą, jadą misie zawiera kolorowe, plansze umożliwiające dzieciom stworzenie własnych ilustracji. Rozwija spostrzegawczość, kreatywność i logiczne myślenie Twoich pociech.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajne...
Dwie zabawy w jednym pudełku! Dla najmłodszych to po prostu puzzelki. Dzieci układają SamSamowe postaci. Dla starszych dzieci to gra z dwoma kostkami. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: pols...
Cele osobiste mogą być wielorakie, ale w tej grze skupimy się na kilku ich wariantach – bo tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwycięstwa!
Na „Planecie zwierząt” spotkasz najróżniejsze gatunki zwierzaków. Spróbuj określić ich cechy i odgadnąć, na którym kontynencie żyją. Gdy spotkasz przyrodnika, zdobędziesz więcej punktów. Musisz tylko unikać myśliwego. Lepiej nie wywołuj wilka z lasu.
Klasyczna gra, która polega na zbieraniu par. Gra ćwiczy pamięć, koncentrację i refleks. Bohaterami gry są: SamSam i jego przyjaciele. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: polska Zawartość pud...
Kosmopolis to sprytna gra karciana, która już w pierwszych partiach odsłoni przed graczami pełnie swoich możliwości. Nieskomplikowane zasady pozwolą cieszy się interesującą rozgrywką nawet mniej zaawansowanym fanom gier. Po kilku rozgrywkach gra „rozwija skrzydła” i ukazuje, że małe karcianki również mogą kryć w sobie wielką głębię.
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
"Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają..." - Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda...
"ANI BEE, ANI MEE to zabawna kooperacyjna gra pamięciowa. Działacie jako zespół, w którym wszyscy mają ten sam cel: zaśpiewać
jak najlepiej na festiwalu farmy! Waszym zadaniem jest odtworzenie 9 odgłosów zwierząt w kolejności, w jakiej pojawiają się na scenie. Trzeba to zrobić, zanim skończą się punkty melodyczne. Przygotujcie się na odtwarzanie dźwięków, ale uważajcie, by nie popełniać błędów.
Rewelacyjna rodzinna gra logiczna o niezwykle prostych zasadach, które każdy opanuje w mniej niż minutę! Twoim zadaniem jest sprytne dokładanie swoich kolorowych żabek na planszę gry tak, aby finalnie było ich jak najwięcej. Jednak musisz dobrze KUMbinować, gdyż przeciwnicy mogą pokrzyżować Twoje plany!
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem, lecz nie zabijam nikogo wzrokiem, nie zieję ogniem i nie przerażam, jak to się innym smokom przydarza. Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy: "rety!", bo we mnie drzemie dusza poety, bo ze mnie smoka przypadek rzadki, co...
Biedny Jaś zasadził magiczną fasolę, którą otrzymał od nieznajomego. Od tego momentu wszystko zaczeło się dziać bardzo szybko… Niebezpieczna wspinaczka do tonącego w chmurach zamku. Ukrywanie się przed olbrzymem. Odnalezienie kury znoszącej złote jaja. Cóż to były za przygody! Czas jednak uciec z zamku, a można to uczynić dzięki zdobyciu jak największej ilości złotych jaj. Czy uda wam się przechytrzyć rozgniewanego olbrzyma i umolnić Jasia?