Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wybierz zadanie z książeczki i policz robaczki każdego gatunku. Ułóż 4 elementy na planszy w taki sposób, aby pozostałe widoczne tylko te robaczki, które zostały pokazane w wybranym zadaniu.
Opakowanie w wersji angielskiej, instrukcja w języku polskim w środku opakowania.
Dobra zabawa murowana! Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami! Zacznij od najniższego poziomu, a potem umiejętnie rozplanuj pozostałe elementy, by rozwiązać 80 zadań o różnych poziomach trudności. Klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku!
Załaduj ciężarówkę i ruszaj z dostawą! W "Trucky 3" - samochodowej grze logicznej, mali gracze wcielą się w dzielnych pakowaczy, którzy będą starali się w odpowiedni sposób załadować klocki na ciężarówki. Każde z 48 zadań o narastającym poziomie trudności, zachęca do innego podejścia do problemu, a dodatkowo ćwiczy zdolności manualne najmłodszych pociech!
W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
Podróżna wersja gry z pomniejszoną planszą idealną na podróż. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na plan...
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do końca przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem, to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ru...
"Podróżna" wersja znakomitej gry logicznej. Plansza ma przekrój tylko 17 cm. Każdy, kto po raz pierwszy zetknął się z Quixo ma nieodparte wrażenie, że to "kółko i krzyżyk" tyle, że większe, lepsze, uzależniające i wreszcie pozbawione podstawowej wady...
Niech nie zwiedzie Cię wygląd gry. Kojarzyć się może z grą w "Kółko i krzyżyk", ale jest znacznie trudniejsza. Na czym to polega? Każdy z graczy rywalizuje w ułożeniu jednej ciągłej linii składającej się z 5 takich samych symboli. W swojej kolejce gr...
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
Qawale Mini to kompaktowa wersja gry, która zachwyci nie tylko pięknym wykonaniem, ale także godzinami dobrej zabawy zarówno doświadczonych fanów gier logicznych, jak i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę.
Pylos Mini, to poręczna wersja klasycznego Pylosa stworzona z myślą o podróży. Mniejsza plansza i opakowanie pozwolą zabrać ją praktycznie wszędzie. Gra w pociągu czy samochodzie nie stanowi już żadnego problemu. Plansza ma wymiar 17x17 cm. Ekskluzyw...
Celem gry, jest ustawienie ostatniej swojej kuli na szczycie piramidy. Banalne? Jeżeli tak sądzisz to musisz spróbować! Zasady? Bardzo proste! Gracze na zmianę, umieszczają po jednej ze swoich kul na planszy. Własną kulę można dołożyć na puste pole planszy lub na inne, wcześniej położone kule, formując następny poziom.
W grze Minerały wcielacie się w geologów wyruszających na wyprawę, której celem jest wydobycie drogocennych Minerałów. Starannie planujcie każdy swój ruch i uważnie obserwujcie poczynania innych graczy.
Pośród mgieł i błękitnej toni fal, Wasze drakkary dobiły w końcu na upragniony ląd. Legenda głosi, że mieszkańcy tych ziem opuścili swoje posiadłości w pośpiechu, pozostawiając je na łaskę Odyna.
Zbierz wszystkie łupy, jakie uda Ci się odnaleźć, i wykorzystaj je, do zagwarantowania sobie wpływów. Tylko przebiegły i najbardziej odważny wiking może zostać jarlem i rządzić tym pięknym fiordem! Czy masz to, czego potrzeba, aby nim zostać?