Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Celem gry, jest ustawienie ostatniej swojej kuli na szczycie piramidy. Banalne? Jeżeli tak sądzisz to musisz spróbować! Zasady? Bardzo proste! Gracze na zmianę, umieszczają po jednej ze swoich kul na planszy. Własną kulę można dołożyć na puste pole planszy lub na inne, wcześniej położone kule, formując następny poziom.
Gdy jednak na pierwszym poziomie w linii prostej, (ale nie po skosie) umieścimy cztery własne kule (trzy na drugim poziomie) lub utworzymy na dowolnym z tych poziomów, kwadrat z czterech własnych kul, to mamy prawo zdjąć z planszy jedną lub dwie dowolne własne kule. Oczywiście nie można zdejmować kul, które stanowią punkt podparcia dla innych wyżej położonych.
Gra jest szybka i emocjonująca. Często kończy się wygraną jednego z graczy w chwili, gdy przeciwnik nie może wykonać swojego ruchu, gdyż wyzbył się wszystkich własnych kul. Tak więc umiejętne dokładanie i odzyskiwanie kul z planszy jest kluczem do zwycięstwa!
Gra została wyróżniona prestiżowymi nagrodami we Włoszech i Stanach Zjednoczonych. W 1994 roku została zakwalifikowana do pierwszej piątki najlepszych gier według stowarzyszenia MENSA.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 osoby Wiek: od 6 lat Czas gry: 15 - 30 minut Wydanie: europejskie
Ta gra dla 2 osób chyba otrzymała najwięcej nagród na całym świecie spośród gier logicznych. Gra wymaga, jak wiele innych gier tego typu, przewidywania ruchów przeciwnika i szybkiego wykorzystywania jego błędów. To jedna z tych gier, gdzie proste zas...
Niech nie zwiedzie Cię wygląd gry. Kojarzyć się może z grą w "Kółko i krzyżyk", ale jest znacznie trudniejsza. Na czym to polega? Każdy z graczy rywalizuje w ułożeniu jednej ciągłej linii składającej się z 5 takich samych symboli. W swojej kolejce gr...
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do końca przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem, to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ru...