Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rzucaj kośćmi, by dobierać karty, i wybieraj, czy wolisz je zagrać (i skorzystać z efektów) czy zachować. Pikit to prosta gra karciana pełna niespodzianek, w której szczęście idzie w parze z ciosami poniżej pasa i dobrym wyczuciem czasu. Szybko okaże się, czy potrafisz podejmować właściwe decyzje!
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
Piraci z Maracaibo to gra karciana z zarządzaniem kośćmi i zasobami. Choć jest osadzona w świecie popularnej gry Maracaibo, stanowi zupełnie nowe wyzwanie, wyjątkowo przystępne dla nowych osób.
Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
Pod wrogim niebem to strategiczna gra dla jednej osoby oparta na zarządzaniu kośćmi i podejmowaniu trudnych decyzji. Aby zwyciężyć, gracz musi obronić miasto i ukończyć badania, zanim obcy statek matka zniszczy bazę.
Podaj dalej! to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż - wtedy na pewno do łez rozbawi was ciąg myślowy i prześmieszne rysunki stworzone przez graczy pod presją czasu.
Bestsellerowa gra imprezowa powraca, tym razem w wersji dla dorosłych! Tu hasła kojarzą się tylko z jednym i są jeszcze trudniejsze do narysowania. Niezależnie, czy uda się Wam przekazać słowa dalej, czy też po drodze Wasze myślenie skręci w zupełnie nieznane rejony – z pewnością czeka Was mnóstwo śmiechu i doskonałej zabawy!
Rozszerzenie Pokój 25: VIP to dodatek dla prawdziwych fanów gry. Poza 5 całkowicie nowymi pokojami, gra wprowadza ważne urozmaicenie dla trybu podejrzliwości. Jeden z graczy staje się naprawdę ważną personą z olbrzymim przywilejem - nie musi planować swoich ruchów. Niczym prawdziwa gwiazda robi to, co się jej podoba w odpowiednim dla niej momencie.
Pora liczyć to dynamiczna gra oparta na szybkim liczeniu lub szacowaniu. Proste zasady połączone z możliwością dostosowania rozgrywki dla młodszych graczy, to recepta na szybką i niezobowiązującą zabawę z matematyką.
„Ścieżka Przeznaczenia” to drugie rozszerzenie do gry „Pory roku”. Zawiera 21 nowych kart Mocy (po dwie kopie każdej karty), które można łączyć ze wszystkimi innymi kartami.
Dodatek zawiera 40 nowych kart Mocy, które można łączyć ze 100 kartami z gry podstawowej. Unikalne 10 kart Czarów sprawi, że każda rozgrywka stanie się jeszcze bardziej odmienna od poprzedniej! 12 żetonów zdolności specjalnych wyróżni Twojego czarnoksiężnika spośród reszty.
Przeklęte dylematy to zwariowana gra imprezowa, dzięki której poznasz swoich najbliższych z zupełnie innej strony! W każdej rundzie jedno z Was stanie przed abstrakcyjnym wyborem – musi wskazać, czy przyjęłoby sztosową opcję w nierozerwalnym pakiecie z prawdziwym życiowym szajsem. Tymczasem reszta graczy głosuje, jaka będzie odpowiedź przeklętego dylemaciarza. Ci, którzy obstawią poprawnie, otrzymają cenne punkty!
Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart.
W Quadropolis wcielisz się w burmistrza nowoczesnego miasta: ustalisz jego strategię rozwoju w oparciu o potrzeby mieszkańców i spróbujesz pokonać konkurencję, zlecając architektom konstrukcję różnych budynków.
Mydło do pędzli na bazie oleju lnianego, doskonałe do czyszczenia włosia naturalnego i syntetycznego. Produkt testowany i polecany przez profesjonalnych malarzy.
Dodatkowe informacje: Produkt naturalny/wegański. Zmętnienie jest naturalnym procesem i nie wpływa na parametry użytkowe. Można rozcieńczać wodą.
Revive to angażująca, strategiczna gra planszowa, w której wcielisz się w przywódcę 1 z 6 plemion, z których każde dysponuje unikalną wiedzą i możliwościami. Aby wygrać, będziesz eksplorować teren, konstruować maszyny i rekrutować nowych członków plemienia, aby zbudować najwspanialszą cywilizację. W 5-częściowej kampanii odkryjesz dodatkowe elementy gry, by finalnie cieszyć się złożoną i wielowymiarową planszówką.
Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością!
W Rzece Złota wcielisz się w jednego z handlarzy sprzymierzonych z legendarnymi klanami samurajów, z których każdy stara się wykorzystać rzekę, by jak najbardziej się wzbogacić. Inwestuj w obiekty skupione wokół brzegów takie jak porty, rynki i świątynie albo skup się na żegludze, by realizować kontrakty na dostawy. To od Ciebie zależy, jaką strategię wybierzesz!
Sabotażysta to prosta i angażująca karciana gra blefu, w której wcielamy się w górników poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach albo w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają im pracę. Członkowie obu grup powinni się wspierać, ale nigdy nie mogą być pewni, kto jest po ich stronie – tożsamość każdego z krasnoludów zostaje ujawniona dopiero po rozdzieleniu złota. Zwycięży gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy będzie miał najwięcej bryłek cennego kruszcu.
Sabotażysta 2 to rozszerzenie do popularnej gry karcianej, w której ukrywamy swoją tożsamość, by jak najbardziej się wzbogacić. Tym razem górnicy są podzieleni na dwie drużyny, podczas gdy inni pracują na własną rękę. Nowe karty zmieniają warunki zwycięstwa, a dodatkowe korytarze i akcje urozmaicają pracę w kopalni.