Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.
Akcja W Roku Smoka toczy się w roku 1000 n.e. Gracze wcielają się w chińskich szlachciców pragnących zwiększyć dobrobyt i prestiż swoich prowincji. Do pomocy w tym przedsięwzięciu zatrudnią cały szereg dworzan o różnorakich specjalizacjach, od uczonych i mnichów po wojowników i rzemieślników. Ci wierni poddani użyczą swych umiejętności i spróbują uchronić pana przed katastrofalnymi skutkami złego losu, który miesiąc po miesiącu będzie nawiedzać kraj.
W „Via Nebula” na planszy znajduje się siatka złożona z heksów – w tym kilku pól eksploatacji z dostępnymi surowcami (drewno, kamienie, zboże i żywność), placów budowy rozsianych po całej planszy i mnóstwa mgły.
Upadek Rzymu to gra kooperacyjna oparta na znanej mechanice gry Pandemic. Uczestnicy jednoczą się, by wspólnie pokonać ważne zagrożenie – plemiona germańskie, które najeżdżają Cesarstwo Rzymskie. Wspólnie musicie doprowadzić do ich wyeliminowania lub zawarcia sojuszu, zanim intruzi rozprzestrzenią się po kraju lub opanują Rzym.
Ukryta tożsamość to niebanalna gra skojarzeniowa, w której wykorzystujemy karty z prostymi grafikami, by przekazać innym graczom informację o tym, w jaką postać się wcielamy. W tym samym czasie obstawiamy możliwe tożsamości innych graczy, musimy więc nie tylko celnie dobierać swoje skojarzenia, ale też trafnie interpretować podpowiedzi pozostałych.
Zanurz się jeszcze głębiej w planszowej sadze o wikingach dzięki rozszerzeniu zwiększającemu pulę dostępnych możliwości! Uczta dla Odyna: Norwegowie wprowadza do gry modularną planszę, którą dostosowujemy do liczby graczy. Znajdują się na niej nowe pola akcji, dzięki którym odkryjesz niezbadane wyspy, wzniesiesz budynki i zdobędziesz unikatowe dobra.
W grze strategicznej Uczta dla Odyna będziecie mieli okazję spojrzeć na świat Wikingów z zupełnie nowej perspektywy. To prawdziwa saga w formie planszówki, w której wcielacie się w przywódców klanów, by rozwijać swoją kulturę, prowadzić wyprawy handlowe i plądrować dalekie krainy. W trakcie gry będziecie podbijać i eksplorować nowe terytoria, ale też brać udział w czynnościach życia codziennego. Zbierając różnego rodzaju przedmioty, wzmocnicie swoją pozycję społeczną i materialną.
Twilight Inscription to rozbudowana, rywalizacyjna gra typu roll-and-write, w której uczestnicy kontrolują po jednej z głównych ras z uniwersum Twilight Imperium. Każda z nich chce się stać najpotężniejszą siłą w galaktyce. Dąży do tego poprzez ekspansję, rozwój technologii, wzrost gospodarczy i wzmacnianie siły militarnej. Podstawowymi elementami rozgrywki są arkusze, na których gracze będą wpisywali rozmaite oznaczenia, starając się zdobyć jak najwięcej punktów.
Turbo: Widzenie tunelowe to rozszerzenie wprowadzające nowe ulepszenie pozwalające na jazdę za innym kierowcą w celu zmniejszenia oporu powietrza, elementy niezbędne do wprowadzenia siódmego gracza oraz dwa zupełnie nowe tory wyścigowe.
Turbo: W strugach deszczu to rozszerzenie wprowadzające ulepszenia dopływu powietrza, które pomogą w chłodzeniu pojazdów, elementy niezbędne do wprowadzenia siódmego gracza oraz dwa zupełnie nowe tory wyścigowe.
Turbo to ekscytująca gra planszowa, która przeniesie Cię na fotel kierowcy uczestniczącego w chaotycznych wyścigach z lat 60. Jej główny mechanizm to proste i intuicyjne zarządzanie kartami. Wybranie odpowiednich ulepszeń pozwoli Twojej wyścigówce na lepsze wchodzenie w zakręty, a także zapewni odpowiednie chłodzenie i utrzymanie największej możliwej prędkości. Ostatecznie jednak wszystko zależy od Twoich umiejętności!
Trzy Życzenia to szybka gra karciana dla od 3 do 5 graczy, w którą jedną partię rozgrywa się nie dłużej niż w 5 minut. Posiadając bardzo proste zasady, ta gra blefu z elementami pamięciowymi, jest bardziej grą innymi graczami niż kartami.
Odkryj dwie karty i sprawdź, czy trafisz parę. Udało się? To jeszcze nie koniec! Aby zapunktować, musisz znaleźć jeszcze jedną kartę o tej samej wartości.
Trekking przez historię to strategiczna gra dla całej rodziny, która zabiera uczestników w wyjątkową podróż po najważniejszych wydarzeniach w dziejach. Podczas rozgrywki będziemy dobierali specjalne karty historii, starając się zachować odpowiednią kolejność, by zdobyć jak najwięcej punktów. Zmienne układy elementów i indywidualne plansze celów sprawiają, że gra jest niezwykle wciągająca nawet po kilku rozegranych partiach, a klimatyczne ilustracje i opisy wydarzeń historycznych nadają jej edukacyjnego charakteru.
Trek 12 to gra typu roll-and-write, która oferuje rosnące poziomy trudności. Naszym celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez sprytnie rozmieszczanie wartości liczbowych na arkuszy trasy górskiej.
Współpraca, kreatywność i dobra zabawa to Twoje ulubione elementy gier planszowych? Zbierz znajomych i spróbujcie swoich sił w Top 10 - niebanalną grę skojarzeń, w której będziecie mogli puścić wodze fantazji, dążąc do wspólnej wygranej.
Tokaido: Rozdroża to rozszerzenie otwierające przed graczami wiele nowych możliwości. Dzięki nim podróż dostarczy nam jeszcze więcej rozmaitych doświadczeń, a jednocześnie będzie wymagała więcej umiejętności strategicznych.
Wraz z rozszerzeniem Tokaido: Matsuri gracze zyskają możliwość wzięcia udziału w wyjątkowych wydarzeniach odbywających się w rozlokowanych na trasie gospodach. 20 specjalnych kart pozwoli zyskać przewagę w kluczowych obszarach gry i uczyni rozgrywkę jeszcze bardziej strategiczną. Rozszerzenie wprowadza też do gry 16 nowych podróżników, a wraz z nimi kolejne możliwości do wypróbowania!
Tokaido to elegancka i przyjemna rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców pokonujących legendarną Drogę Wschodniego Morza. Na trasie z Tokio do Edo znajdują się rozmaite przystanki, które będziemy odwiedzali w kolejnych rundach. Wchodzenie na poszczególne pola zapewni nam karty, a każdy ich rodzaj dostarczy nam punkty według innego schematu.