Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Uwaga, uczniowie szkoły magii! Otrzymaliśmy informację o odnalezieniu kolejnych sześciu zaklęć, które mogą pomóc Wam w egzaminie końcowym! Podkradajcie innym kolby albo wypędzajcie ich czarodziejów z zamku kruków, zamieniajcie karty, przemieszczajcie czarodziejów oraz wieże i rozwińcie podwójną prędkość, a na koniec sprawdźcie, jakie korzyści może Wam przynieść… stara dobra drzemka!
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #2 to pakiet 6 nowych czarów, z których możecie korzystać we wszystkich wariantach zabawy. Każdy z nich oferuje specjalny efekt, który pozwoli Wam jeszcze skuteczniej walczyć o zdobycie dyplomu szkoły magii i uczyni rywalizację jeszcze bardziej zaciętą.
Czym są Wędrujące wieże?
To przystępna i prosta pod względem zasad gra planszowa, która jednocześnie umożliwia budowanie bardziej zaawansowanych strategii. Podczas rozgrywek prowadzimy młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. W kolejnych rundach wielokrotnie musimy zapamiętać, gdzie został uwięziony nasz pionek, a zmieniająca się nieustannie sytuacja na planszy wcale nam tego nie ułatwia. Zwycięża ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 30 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska