Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pierwsza gra planszowa Beep Beep jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera atrakcyjne ilustracje, proste zasady i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Coco Loco jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Find Me jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Funny Duck jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Little Builder jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera atrakcyjne ilustracje, proste zasady i duże drewniane elementy.
Gra Farma została stworzona z myślą o najmłodszych. Podczas wesołej zabawy polegającej na wyszukiwaniu par dziecko poznaje zwierzęta i przedmioty związane z życiem na farmie. Proste zasady i kolorowe ilustracje zachęcają do wesołej zabawy, która jest nauką.
Cenisz sobie wartościowe gry, które oprócz zabawy pozwalają maluchom rozwijać ważne umiejętności? BrainBox - Dawno, dawno temu... to propozycja dla Ciebie!
Zajrzyj do pudełka i odkryj 55 kart z 330 pytaniami, które wprowadzą Twoje dziecko w świat opowieści uwielbianych przez kolejne pokolenia. Ilustracje przybliżają losy Kopciuszka, Pinokia, Calineczki i wielu innych bohaterów z książek, baśni i legend, angażując w zabawę całą rodzinę. Dodatkowo zabawa z BrainBox opiera się na zapamiętywaniu, pozwala więc rozwijać jedną z najważniejszych dziecięcych umiejętności.
Ile szczegółów uda Ci się zapamiętać w ciągu 10 sekund? Podejmij wyzwanie, któremu sprostają tylko najlepsi! Sprawdź swoją wiedzę o prehistorycznych stworzeniach, wykazując się niebywałym zmysłem obserwacji, pamięcią i spostrzegawczością.
BrainBox - Dinozaury to nie lada wyzwanie dla małych i dużych umysłów. Na 55 kartach znajdziesz 330 pytań, odkrywających przed dziećmi świat wielkich bestii, które kiedyś władały naszą planetą. Ilustrowane karty przybliżą prehistoryczne stworzenia zamieszkujące lądy, wody i przestworza, angażując w zabawę całą rodzinę!
Detektyw Bombel to gra skierowana do najmłodszych: dzieci od 4. roku życia. Podczas zabawy rozgrywamy jedną z trzech dostępnych przygód - „Zabawa w chowanego”, „Wesołe Miasteczko” albo „Wyspa skarbów”. Każda z nich polega na odkrywaniu kolejnych kart z miejscami w taki sposób, by znaleźć wszystkie karty oznaczone gwiazdką. Elementy różnią się w zależności od wybranej przygody: przy zabawie w chowanego będzie to czwórka dzieci, które się przed nami schowały, ale już podczas poszukiwania pirackich skarbów liczyć się będzie kolejność ich odnajdywania.
Dinozaur Grześ traci grunt pod nogami. Kto spowoduje jego upadek, przegrywa! Ostrożnie wybijaj kolejne kamienie i staraj się nie być osobą, która doprowadzi do tego nieszczęsnego wydarzenia i uratuje go z opałów.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Misie, myszy, kotki, liski… gdzie tak wszyscy pędzą? Uzupełnij ilustracje odpowiednimi elementami i opowiedz własną historię! Gra Jadą, jadą misie zawiera kolorowe, plansze umożliwiające dzieciom stworzenie własnych ilustracji. Rozwija spostrzegawczość, kreatywność i logiczne myślenie Twoich pociech.
Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki - prawdziwi leśni architekci? Gra Kto tu mieszka pokazuje dzieciom zwierzęta i domy, w których mieszkają. W trakcie zabawy najmłodsi gracze ćwiczą słownictwo i spostrzegawczość.
Lotti Karotti to gra zręcznościowa dla najmłodszych. Polega na tym, że króliczki wspinają się na szczyt góry – wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na szczycie i znajdzie swoje marchewki. Niestety nie wszystko idzie prosto – czasem nieoczekiwanie mały króliczek spada do dziury, która znienacka pojawia się pod jego nogami.
Pędzące żółwie XXXL to ogromne pudło, w którym znajdziecie powiększone elementy ze znanej wszystkim gry „Pędzące żółwie”. Dzięki temu będziecie mogli zagrać z dziećmi na podłodze, co zapewni im jeszcze większą frajdę. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do grządki sałaty. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których żółwie przemieszczane są po trasie wyścigu.
Każdy chętnie chwyci za ciepły kawałek pizzy. Wszyscy ją uwielbiamy, każdy lubi na niej coś innego. Którą pizzę lubisz najbardziej? Margheritę, Pepperoni czy Marinarę? Teraz każdą z nich możesz przygotować samodzielnie - z wędliną lub w wersji wegetariańskiej. Czas więc zakasać rękawy, rozsypać mąkę na stole i przyrządzić najlepszą pizzę dla najbliższych.
Co za fantastyczne przyjęcie! Są balony do przebijania, świeczki do zdmuchnięcia, prezenty do otworzenia i mnóóóstwo słodyczy do zjedzenia. Coś miłego dla każdego!
Gracze sprytnie wykreślają symbole, które wypadły na kościach i zbierają jak najwięcej tęczowych gwiazdek i bonusowych ruchów. Ale muszą uważać! Kości, których nie użyją będą dostępne dla przeciwników. Dzięki temu wszyscy grają jednocześnie i nikt nie czeka na swoją kolej.
Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.