Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Alone™ nie jest zwyczajną grą z gatunku „dungeon crawler”. Jeden z graczy wciela się w niej w Bohatera, osamotnionego astronautę badającego nieznaną mapę pełną niebezpieczeństw i próbującego realizować misje, podczas gdy maksymalnie trzech skrywających się wśród ciemności agentów Zła planuje, jak go zabić.
Clash of Cultures: Monumentalna Edycja Polska to porażająca w swym ogromie cywilizacyjna gra planszowa dla 2-4 graczy. Obok zaktualizowanej wersji gry z 2012 roku, w pudełku znajdziemy także dodatek, Cywilizacje. Łącznie to kilkadziesiąt żetonów, ponad setka kart i aż kilkaset figurek!
Cthulhu: Death May Die to mocno klimatyczna kooperacyjna gra scenariuszowa dla 1 do 5 graczy oparta na literaturze H.P. Lovecrafta. Gracze wcielają się w Badaczy, posiadających unikalne umiejętności oraz rodzaje Niepoczytalności, którzy stają do walki z Kultystami, Potworami, aby wreszcie ostatecznie zmierzyć się z Przedwiecznym. Z upływem czasu będą coraz bardziej popadać w szaleństwo, co wprawdzie wzmocni ich zdolności, ale też niechybnie zbliży ku śmierci.
Descent: Legendy Mroku - Wojna zdrajcy to drugi akt przygodowej gry planszowej o przemierzaniu podziemi. Podczas zabawy 1-4 graczy wciela się w postaci Brynn, Fuksa, Galadena, Kehli, Syrusa i Vaerix. Śmiałkowie podejmują dalsze wysiłki, aby ocalić królestwo przed złem, które próbuje zniszczyć ich dziedzictwo. Czekają na Was nowe zdolności do opanowania, nowi wrogowie do pokonania i nowe historie do opowiedzenia. Czy zdołacie się przeciwstawić nadciągającemu Mrokowi, a może Wasze legendy zakończą się pośród pożogi i ruin?
Dodatek Destinies: Mity i folklor pozwala odwiedzić niesamowite, historyczne miejsca i stanąć przeciwko mitycznym stworzeniom: gargulcom, doppelgangerowi i meluzynie. Gra zawiera 36 dużych kafli mapy i aż 15 figurek, w tym figurkę Gargulca o wysokości 9 cm. Na grę składają się trzy scenariusze, każdy oferujący rozgrywkę około 2 - 2,5 godzin.
Dodatek Morze piasku zawiera trzy nowe scenariusze Destinies. Historia gry przenosi się do pirackiej twierdzy u wybrzeży Afryki, a gracze wcielają się w osoby zaangażowane w jej oblężenie.Gracze spotkają niezliczone postaci, będą odkrywać tajemnice zalanych słońcem terenów i stawać naprzeciw postaciom z legend. Do mechaniki znanej z gry podstawowej Destinies dodany został nowy sposób wędrówki - podróż pomiędzy mniejszymi mapami, a także nowe miejsca kluczowe - lochy i labirynty.
Ekspedycyje to rywalizacyjna gra o eksploracji oparta na mechanice zagrywania kart i budowania silnika, pozwalającego graczom tworzyć potężne kombinacje. Aktywuj karty, aby zyskać siłę, przebiegłość i unikatowe zdolności robotników. Podróżuj na pokładzie swego mecha odkrywając nieznane, zdobywając nowe zasoby oraz karty. Ulepszaj swą machinę z pomocą robotników, przedmiotów, meteorytów i zadań. Użyj siły i przebiegłości, aby przezwyciężyć zepsucie, czyhające na Syberii.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
HeroQuest: Game system to ekscytująca gra przygodowa oparta na współpracy, w której wraz z przyjaciółmi staracie wykonać szereg zadań i pokonać złego czarnoksiężnika Zargona.
W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo.