Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Beczka śmiechu to szalona gra rodzinna, w której wszyscy równocześnie będziecie wykonywać zwariowane zadania ze swoich kart. Udawajcie kurę albo lokomotywę, zastukajcie butem o stół, przynieście coś czerwonego lub przebiegnijcie się tyłem dookoła stołu - to tylko niektóre z zadań, które poderwą was z miejsca, a reszcie graczy dostarczą całej beczki śmiechu!
Curling: Gra planszowa to zręcznościowa wersja olimpijskiej rozgrywki, która odbywa się w Twoim domu. W grze Curling drużyny zagrywają (czyli pchają) swoje kamienie wzdłuż maty, tak aby znalazły się jak najbliżej celu (czyli trójkolorowego koła, które będziemy nazywać domem). Rozgrywka trwa 8 rund i kończy się zwycięstwem drużyny, która zdobędzie najwięcej punktów.
Rodzinna gra zręcznościowa, w której zadaniem graczy będzie przeprowadzenie kręcącego się bączka przez kolejne misje na różnych planszach. Przeskakujcie na wyższe poziomy i ponad przeszkodami, manewrujcie bączkiem pomiędzy planszami i uważajcie na pułapki. Gra zawiera 56 różnych misji: w tym wariant solo i komiks fabularny.
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
Gra w kotka i pyszczek to dwuosobowy pojedynek, w którym używamy magnetycznych kocich łapek, by strzelać do siebie plastikowymi piłkami. No, może niekoniecznie chcemy trafić w przeciwnika – wystarczy, że wszystkie żółte piłeczki jak najszybciej znajdą się po jego stronie. Natychmiastowe zwycięstwo można osiągnąć także "wybijając" czarną kulkę, wciśniętą w nos kota, na stronę przeciwnika (zwykle wymaga to kilku bezpośrednich trafień) albo wybicie kotu wszystkich 3 zębów, białych kulek, również na stronę przeciwnika. Szybka rozgrywka wymaga od nas adaptacji swojej strategii, aby nie pozwolić się wyprzedzić przeciwnikowi, a ten przecież także nie próżnuje!
Halli Galli to światowy bestseller, gra uwielbiana przez graczy w każdym wieku. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… liczeniu owoców.
Bezkonkurencyjna gra familijna, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji! Gra, podczas której każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany totem, który znajduje się na środku stołu. A jeśli chwyci go w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników!
Nowa odsłona kultowej gry zręcznościowej Mistakos, tym razem z drabinami w roli głównej! Zdobądź jak najmniejszą liczbę punktów karnych lub jak najszybciej pozbądź się drabin w danym kolorze w trakcie ustawiania z nich wspólnej, imponującej konstrukcji.
Mistakos Platform — zakręcona gra zręcznościowa, w której pozbywacie się swoich krzesełek, budując wspólną konstrukcję.
Specjalna elektroniczna platforma gra muzykę i kręci się, utrudniając zadanie. To nie wszystko! Gdy tylko uruchomi się alarm, platforma zacznie wirować i zrzucać krzesła.
Gra Nekojima to oryginalna propozycja zręcznościowa, która wymaga zarówno taktycznego myślenia, jak i bardzo dobrej koordynacji, oferując przy tym mnóstwo rozrywki
W grze Paint gracze starają się dokładać swoje drabiny zgodnie z kolorami na platformach. Rozłóż swoje rusztowanie, przygotuj pędzle i wałki, i stań do potyczki o utrzymanie równowagi. Wykorzystaj każdą wolną przestrzeń i zaplanuj dokładanie nowych platform. Wszystko zależy tylko od Ciebie!
Palec boży to gra zręcznościowa, w której każdy z graczy walczy o to, by stać się najpotężniejszym z bóstw. Proste zasady i innowacyjna rozgrywka sprawią, że nie będziecie mogli oderwać się od stołu. Wciel się w postać boga, wykorzystaj swoje niepowtarzalne moce i wypstrykaj swoich przeciwników. 5 minut nauki, godziny frajdy dla całej rodziny.
Palec boży: Kwiat wiśni to dodatek do gry Palec boży, który zabierze Was do mistycznego świata japońskiej mitologii. Do panteonu Pępka Świata dołączy nowe bóstwo. Od teraz będziecie mogli złączyć swoje siły w wariancie drużynowym lub kooperacyjnym oraz zaprosić do gry większą liczbę graczy.
Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością!
Skaczące jajeczka to zupełnie nowa wersja popularnej gry ruchowej, która sprawdzi się zarówno podczas zabawy z dziećmi, jak i na imprezie nieco starszego towarzystwa. Kluczem do zwycięstwa jest szybkość i koordynacja, a te, jak wiadomo, często nie idą ze sobą w parze!
Gra Sprytna ośmiornica jest to zręcznościowa gra przeznaczona dla 1-3 graczy w wieku od 5. roku życia. Gra polega na ułożeniu kubeczków zgodnie ze schematem zaprezentowanym na wylosowanej karcie, a trudność polega na tym, że kubeczki należy ułożyć przy pomocy zakładanych na palce macek ośmiornicy.
Najnowsza wersja światowego bestsellera! W grze używa się przestrzennych klocków, które wprowadzają zabawę w zupełnie nowy (trzeci) wymiar. Rozgrywka staje się jeszcze bardziej wymagająca i fascynująca.
Każdy gracz otrzymuje kafelki o wielorakich, trójkątnych kształtach, które co rundę będzie musiał jak najszybciej układać na kartach zadań. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z kafelkami, aby zapełnić dwa pola na karcie. Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa punkty zwycięstwa. Po ośmiu rundach wygrywa ten, który ma ich najwięcej.
W czasie gry w Wióry Lecą, gracze zamieniają się w drwali, uderzają siekierą w drzewo, żeby zebrać jak najwięcej kawałków kory, z których każdy jest wart 1 punkt. Grę wygrywa ten, kto na koniec ma najwięcej punktów. Ale uważaj! Jeśli drzewo runie, musisz wziąć wszystkie plastry pnia, które spadły przynosząc ci nie lada stratę -5 punktów każdy. Zatem, nie pozwól drzewu upaść i zajmij się wyłącznie zbieraniem kory.