|
|
Memory - Grzyby Polski
![]() Czy potrafisz odróżnić borowika szlachetnego od koźlarza babki czy maślaka zwyczajnego? Przenieś się do lasu, gdzie spotkasz róznorodne gatunki najcze?ściej występujących w Polsce grzybów jadalnych, niejadalnych oraz truja?cych. Zanurz sie? w tym fascynuja?cym świecie i zostań królem grzybobrania!
|
Hotel pod pajęczą siecią
![]() Hotel pod pajęczą siecią to rodzinna gra planszowa, która dzięki prostym i emocjonującym zasadom potrafi bawić zarówno maluchy jak i dorosłych. Każdy z graczy otrzymuje jedną planszetkę z hotelem, który przyjmuje wyłącznie określony rodzaj gości. W swoim ruchu gracz ciągnie kartę z zakrytej talii i sprawdza, czy może zakwaterować danego owada w swoim hotelu. Jeżeli nie, odkłada kartę na zakryty stos obok swojej planszetki.
|
Memory - Polska Krajobrazy
![]() „Polska Krajobrazy” to podróż po malowniczych zakątkach naszego kraju. Odkryj Polskę w zupełnie nowy sposób, biorąc udział w tej wciągającej przygodzie. To nie tylko zabawa, to także doskonały sposób na rozwijanie koncentracji, ćwiczenie pamięci i zdobywanie wiedzy o niezwykłych miejscach. Mamy nadzieję, że piękne zdjęcia Mikołaja Gospodarka zachęcą cię do wycieczek po Polsce.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Gra liczbowa
![]() Szalona gra pełna liczb i emocji!
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
|
Karty do gry - Traditional Playing Cards, 2x55 listków
![]() Dwie talie najwyższej jakości kart do gry. Każda talia to 55 listków w formacie 58 x 88 mm. Karty wykonane z cenionego przez graczy płótnowanego kartonu. Międzynarodowy awers nr 400. Karty znakomicie się sprawdzą przy wielu popularnych grach: brydżu, kanaście czy remiku. Komplet zapakowany w eleganckie pudełko z obwolutą.
|
Kosmopolis
![]() Kosmopolis to sprytna gra karciana, która już w pierwszych partiach odsłoni przed graczami pełnie swoich możliwości. Nieskomplikowane zasady pozwolą cieszy się interesującą rozgrywką nawet mniej zaawansowanym fanom gier. Po kilku rozgrywkach gra „rozwija skrzydła” i ukazuje, że małe karcianki również mogą kryć w sobie wielką głębię.
|
Projekt: Miasteczko
![]() Zbuduj swoje własne miasto w grze karcianej „Projekt: miasteczko”! Dokupuj kolejne nieruchomości, rozbudowuj je i zdobywaj kolejne punkty zwycięstwa. Są dwie drogi do osiągnięcia tego celu – sprawna budowa jak największej ilości budynków lub koncentracja na kluczowych inwestycjach. Którą strategię wybierzesz?
|
Memory - Polska Zabytki
![]() Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Escape Quest - Tajemnica Marsa - Książka z łamigłówkami
![]() Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
|
Gry do plecaka - Lato z Komarami
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
![]() Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Gry do plecaka - Szybkie Bańki
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Gry do plecaka - DING! i pozamiatane
![]() Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
|