|
|
6. bierze! Wydanie jubileuszowe
![]() 6. bierze: Wydanie jubileuszowe to specjalna edycja rocznicowa, zawierająca znaną i lubianą grę podstawową oraz całkowicie nowy wariant kooperacyjny, w którym musicie połączyć siły w starciu z bawołem i mądrze wykorzystać dostępne opcje, by zmusić go do zbierania punktów karnych. W pudełku znajdziecie też nowe karty specjalne zaprojektowane przez fanów, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza!
|
Abyss: Kraken
![]() Gildia Przemytników osiedliła się w samym sercu cmentarzyska gigantycznych morskich istot, w najczarniejszych odmętach królestwa Głębi. W tej budzącej niepokój nekropolii, korzystając z pomocy tajemniczych Krakenów, przedstawiciele Gildii handlują NEBULISAMI. Nebulisy, cudowne czarne perły, stanowią nieoficjalną walutę królestwa. To pieniądze splamione krwią. Przyspieszą Twoją drogę do władzy, ale uważaj, bo tych, którzy zostaną złapani na ich posiadaniu, czeka straszliwy los!
|
Ciapki
![]() Weź udział w grze pełnej kuszenia losu i wesołych psiaków! Rzucaj kośćmi, kombinuj, a potem przerzucaj wyniki, by dopasować je do odpowiednich pól na zwierzakach. Ryzykowne posunięcia mogą zakończyć się wtopą, ale przynajmniej czeka Was mnóstwo śmiechu! Mistrzem gry w Ciapki zostanie ten, kto jako pierwszy zgarnie 6 kart psów.
|
Jungle Speed Eco
![]() Bezkonkurencyjna gra familijna, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji! Gra, podczas której każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany totem, który znajduje się na środku stołu. A jeśli chwyci go w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników!
|
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Kryzys
![]() Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Kryzys to kooperacyjne rozszerzenie oferujące graczom zupełnie nowe wyzwania, którym możecie stawić czoła w pojedynkę lub w większym gronie. Mars jest już sterraformowany, ale katastrofalne w skutkach uderzenie asteroidy zniszczyło niemal całą infrastrukturę planety, w dodatku spada temperatura, zmniejsza się poziom tlenu i zamarzają oceany. Przedstawiciele korporacji muszą działać wspólnie, by doprowadzić do sytuacji, w której życie na Marsie znów będzie możliwe. Co rundę będziecie odkrywać nową kartę kryzysu. Aby ją odrzucić, musicie zrealizować określony cel.
|
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Odkrycia
![]() Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Odkrycia to rozszerzenie wprowadzające do gry 4 zupełnie nowe mechaniki. Fani klasycznej Terraformacji z pewnością ucieszą się z powrotu nagród i tytułów, które zapewniają ciekawe wyzwania i dodatkowe emocje, a ponadto sprawiają, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Do gry dołącza też uniwersalny symbol, który pozwala graczom określić, jaki symbol ma zagrywana karta, a także wzmocnione karty faz. Te ostatnie otwierają przed graczami cały wszechświat nowych możliwości: mogą zupełnie zmienić ich strategie, dzięki czemu będą jeszcze bardziej spójne i dopracowane.
|
Pachnący ogród
![]() Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji.
|
Dobble Collector
![]() Jedno pudełko, dwie gry w zestawie!Świętuj 10. urodziny najpopularniejszej gry rodzinnej ze specjalną edycją pełną niespodzianek! Dobble Collector to aż 2 nowe talie powiększonych kart: jedna z nich nawiązuje do imprezowo-urodzinowych klimatów i ma złocone karty, a druga, upiorna… świeci w ciemności! Całość zamknięta jest w odpowiednio powiększonej metalowej puszce, która skutecznie zabezpieczy zawartość.
|
Cienie: Amsterdam
![]() W grze Cienie: Amsterdam każdy zespół detektywów porusza się po mieście, aby zdobyć trzy wskazówki, a następnie wrócić z nimi do swojego szefa możliwie jak najszybciej – w każdym razie zanim zrobią to pozostałe drużyny. W każdej grupie informator będzie wysyłał wizualne sygnały w taki sposób, by przybliżyć resztę do rozwiązania.
|
Azul Letni Pawilon: Lśniący Pawilon
![]() Dodatek Azul: Lśniący pawilon zawiera elementy urozmaicające oraz usprawniające rozgrywkę w grę Azul: Letni pawilon. Nowe plansze graczy zawierają dodatkowe pola premiujące (fontanny), zmienioną kolejność kolorów w rundzie, zmienioną punktację, a na jednej ze stron planszy środkowa gwiazda ma z góry określone kolory lementów.
|
Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji
![]() Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji to rozszerzenie, które zaprasza graczy do udziału w specjalnej kampanii fabularnej, którą możesz rozegrać samodzielnie lub w dwuosobowym trybie współpracy. Niektóre jej elementy takie jak karty wydarzeń czy nowe świątynie do eksploracji mogą urozmaicić także klasyczne rozgrywki w trybie wieloosobowym!
|
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6.5 - Polska
![]() Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają.
|
Architekci 7 Cudów Świata: Medale
![]() Architekci 7 Cudów Świata: Medale to rozszerzenie wprowadzające dwa kolejne cuda (Koloseum w Rzymie i Ziggurat w Ur), cztery dodatkowe żetony postępu, a także zupełnie nowy element gry: tytułowe medale. Są to cele, które zapewniają graczowi dodatkowe punkty, jeśli zrealizuje je przed sąsiadami. Dzięki nim mamy okazję wypróbować zupełnie nowe strategie, mimo że podstawowe warunki zwycięstwa pozostają takie same.
|
Harry Potter: Hogwarts Battle - Obrona przed czarną magią
![]() Dynamiczna, dwuosobowa karcianka oparta na budowaniu talii, stworzona na podstawie gry Harry Potter: Hogwarts Battle. Tym razem nie będziemy wspólnie walczyli ze złem atakującym Hogwart, a stawali w szranki z drugim czarodziejem w ramach praktycznych zajęć z Obrony przed Czarną Magią. Aby wygrać, musimy trzykrotnie rozbroić naszego przeciwnika.
|