|
|
Everdell: Legendy
![]() Rozszerzenie Legendy to 10 zupełnie nowych kart, które dodajemy do podstawowej talii. Zawierają one unikalne, bohaterskie stworzenia oraz legendarne budowle, które wspomogą rozwój Twojego miasta. To postaci i miejsca znane z legend, powtarzanych od pokoleń w dolinie Everdell.
|
Everdell: Więcej! Więcej!
![]() Rozszerzenie Więcej! Więcej! to 15 zupełnie nowych kart, które, wtasowane do talii, pozwolą na jeszcze lepszą zabawę przy Everdell. Ich działanie przyniesie więcej możliwości i kolejne decyzje do podjęcia! W zestawie znajdziemy nowe stworzenia oraz konstrukcje.
|
Gold - edycja polska
![]() W grze Gold odwiedzamy kopalnię złota złożoną z losowo rozmieszczonych, zakrytych kart. W swojej turze każdy z uczestników odkrywa 2 wybrane karty, wśród których znajdziemy symbole poszczególnych poszukiwaczy, cenne bryłki oraz pułapki w postaci lasek dynamitu. Aby wygrać, musimy wykazać się nie tylko doskonałą pamięcią (aby w odpowiedniej chwili wrócić do dostępnych kart), ale też sprytem, by umiejętnie eliminować innych uczestników.
|
Escape Room 2 - Złodzieje dzieł sztuki
![]() Tradycyjnie pojęcie "escape room" oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki. W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
|
Escape Room - Skok na bank
![]() Tradycyjnie pojęcie „escape room” oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki. W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
|
Splito. Dziel się wszystkim (poza wygraną)
![]() Podczas gry współpracuj z dwoma bezpośrednimi sąsiadami. W każdej turze umieszczaj kartę między sobą a graczem po lewej lub po prawej, tworząc wspólne „strefy”. Strategia i sojusze będą niezwykle ważne, ponieważ będą miały wpływ na wygraną. Twój końcowy wynik będzie obliczany poprzez pomnożenie punktów uzyskanych w obszarze po swojej lewej stronie przez punkty w obszarze po prawej.
|
Abyss: De profundis - edycja polska
![]() Abyss: De profundis to rozszerzenie wprowadzające 10 kart wygnańców z ciekawymi efektami. Nie są oni lordami w tym sensie, że nie odnosi się do nich termin „lord” występujący na kartach i płytkach, jednak tak samo jak oni pojawiają się na dziedzińcu gotowi do zrekrutowania i wliczają się do warunku końca gry. Dodatkowo ich rekrutowanie daje szansę na odbijanie miejsc innym graczom, co wprowadza do gry dodatkową nutkę interakcji.
|
Pic na wodę! - WYPRZEDAŻ!
![]() W grze „Pic na wodę!" stajesz się Artystą albo Fałszerzem. Na początku gry wszyscy otrzymują tajne karty z rolami. Większość ról to Artyści, ale pośród nich ukryje się jeden lub dwóch naśladowców. Następnie odsłaniany jest temat wystawy i wszyscy starają się jak najszybciej narysować trzy proste obrazki, które łączą się z wylosowanym tematem.
|