|
|
Komiks paragrafowy - Łzy bogini Nuwy
![]() W urzekającym, choć nie wolnym od zagrożeń świecie średniowiecznej Azji, żądza zysku może mieć straszne konsekwencje. Ze świątyni bogini Nuwy trzech złoczyńców kradnie boskie pędy. Dla miasta, które zostaje w ten sposób pozbawione ochrony, oznacza to początek epoki pełnej nieszczęść. Jednak Ty, łowczyni nagród, podejmujesz się wyzwania: w nadziei na sowitą zapłatę obiecujesz odnaleźć złodziei i zwrócić skradzione relikwie. Spakuj więc fiolki z trucizną, naostrz swe noże i przygotuj się do dalekiej drogi, bo w poszukiwaniu łotrów przemierzać będziesz tajemnicze lasy, wilgotne lochy i wąskie uliczki chińskich wiosek. Musisz się jednak spieszyć, bo gdy zajdzie słońce na ocalenie miasta będzie za późno…
|
Komiks paragrafowy - Sherlock Holmes: Pojedynek z Irene Adler
![]() Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler.
|
Cezar. Kostki zostały rzucone!
![]() Cezar. Kostki zostały rzucone to kościana gra z mechaniką push your luck (testowania szczęścia). By w nią zagrać nie potrzebujesz wiele miejsca - ot tyle, by możliwy był rzut kośćmi. Sprawdzi się zatem nie tylko na domowym stoliku, barze czy dywanie ale i w podróży. Dzięki prostym zasadom można do niej łatwo zachęcić osoby nie grające w gry planszowe. Niezależność językowa z kolei pomoże zintegrować z sobą wielojęzyczne towarzystwo.
|
Alias Original wersja podróżna
![]() ALIAS to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi “inaczej mówiąc”. Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z kart, za pomocą synonimów, przeciwieństw i podpowiedzi. Za każde odgadnięte hasło pionek przesuwa się do przodu na planszy, a drużyna która szybciej dotrze do mety zwycięża! Brzmi prosto ale czas działa na twoją niekorzyść…
|
Łąka: Koszulki z zestawem kart
![]() Zadbaj o swoją Łąkę i ochroń ją dzięki specjalnym koszulkom na karty! Zestaw zawiera 300 bezbarwnych koszulek dopasowanych do gry Łąka, które stanowią zabezpieczenie przed zabrudzeniami, wilgocią oraz utratą koloru. Dodatkowo w opakowaniu znajdziesz kopertę z 6 kartami stanowiącymi mini-dodatek do gry!
|
Uno DOS
![]() Jeśli lubisz UNO, to jeszcze bardziej polubisz UNO DOS! W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć określoną liczbę punktów.
|
White Dwarf 510 (Marzec 2025)
![]() Issue 510 of White Dwarf is on its way, and the focus of this issue is firmly on the Middle-earth Strategy Battle Game™ – which has just entered a brand new edition. There’s a battle report, an analysis of the new edition, and an in-depth look at the new miniatures that come with The War of the Rohirrim™ – Battle of Edoras™ boxed set.
|
White Dwarf 507 (Grudzień 2024)
![]() Each copy of White Dwarf 507 also comes with a cardboard insert that includes a double-sided card for the Warhammer 40,000 and Warhammer Age of Sigmar Scenarios of the Month, six double-sided Warhammer Underworlds cards, a Bunker Bingo 2025 Card, 24 Genestealer Cults Ability Tokens, a Paint Recipe Card, and a Bunker Achievement Card.
|
Terapia - Rozsypanka zdaniowa
![]() W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry.
|
Gra o tort
![]() Gra o Tort to słodka gra karciana bez grama zakalca. Nawet jeśli nie umiesz piec to się nie przejmuj, bo zabłyśniesz kunsztem cukierniczym nie wchodząc do kuchni. Ale uważaj, bo pojawią się też inni kucharze, którzy również będą chcieli zostać Mistrzem. Bądź zatem bezwzględny i nie wahaj się użyć miksera aby zamieszać rywalami.
|
Punto
![]() Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart.
|