|
|
Tajniacy: Bez Cenzury
![]() Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi.
|
Tajniacy: Duet
![]() Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji.
|
Odjechane Jednorożce: Smoki
![]() Odjechane Jednorożce: Smoki to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek fantastyczne stworzenia: od smokorożków, poprzez dojrzałe osobniki aż do zwykłych jednorożców, które marzą, by zostać smokami. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
MOW - edycja polska
![]() Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.
|
Tajniacy (Codenames)
![]() Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Bąbelsy
![]() Bąbelsy to urocze stworzonka zamieszkujące lewitujące w powietrzu światy-wyspy. Przemiszczają się pomiędzy nimi tworząc wokół swoich ciał powietrzne bańki i szybując przez nieboskłon. Niestety po wylądowaniu nie potrafią samoistnie się ich pozbyć i pomóc im w tym muszą ich współplemieńcy, których można poznać po tym samym kolorze.
|
Pory Roku: Zaczarowane Królestwo
![]() Dodatek zawiera 40 nowych kart Mocy, które można łączyć ze 100 kartami z gry podstawowej. Unikalne 10 kart Czarów sprawi, że każda rozgrywka stanie się jeszcze bardziej odmienna od poprzedniej! 12 żetonów zdolności specjalnych wyróżni Twojego czarnoksiężnika spośród reszty.
|
Top 10
Cena:
69,00 zł
|
Godzina Duszków - WYPRZEDAŻ!
![]() Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek...
|
Eksplodujące Kotki - dodatek Implodujące Kotki
![]() Dodatek do gry Eksplodujące KotkiZupełnie nowe karty, zupełnie nowe żarty, jeszcze więcej wybuchów i dodatkowy, szósty gracz przy stole! To i jeszcze więcej znajdziecie w tym niepozornym pudełeczku, które stanowi dodatek do puchatej rosyjskiej ruletki – Eksplodująch Kotków.
|
Pikit - edycja polska
![]() Rzucaj kośćmi, by dobierać karty, i wybieraj, czy wolisz je zagrać (i skorzystać z efektów) czy zachować. Pikit to prosta gra karciana pełna niespodzianek, w której szczęście idzie w parze z ciosami poniżej pasa i dobrym wyczuciem czasu. Szybko okaże się, czy potrafisz podejmować właściwe decyzje!
|
HINT - edycja polska
![]() HINT to gra imprezowa, w której drużyny na przemian odgadują hasła na podstawie wskazówek udzielanych przez swoich graczy. Aby naprowadzić drużynę na dobry trop, gracz musi się wykazać pomysłowością, ponieważ wskazówki przekazuje w określony na karcie sposób – może je opisywać, rysować, pokazywać albo nucić. Im więcej haseł odgadnie drużyna, tym więcej punktów zdobędzie. Ale uwaga! Lepiej nie zgadywać na ślepo, ponieważ niektóre hasła są zakazane!
|