|
|
Nutventure
![]() W familijnej grze Nutventure wcielicie się w role wiewiórek, które jak najszybciej próbują zebrać zapasy orzeszków i schować je w skrytkach na drzewie. Będziecie się poruszać po kilkupoziomowej planszy 3D (drzewo). Waszą drogę po piętrach drzewa będą wyznaczały rzuty kostką. Podczas zabawy musicie uważać na sowę i lisa, które będą próbowały przeszkadzać wam w zbieraniu orzeszków.
|
Designer Pack
Cena:
129,90 zł
![]() Masz pomysł na interesującą grę planszowa i chcesz spróbować ją opublikować? Ten zestaw oferuje ci materiały i narzędzia, przydatne do wykonania prototypu. Ołówek i biała powierzchnia komponentów z łatwością pozwolą nanosić wszelkie zmiany w trakcie tworzenia. Karty, ołówki czy kostki w dłoń i do dzieła!
|
Rozumówki: Gra Planszowa
![]() Ćwicz zwoje mózgowe! ROZUMÓWKI: Gra planszowa sprawdzi Cię w pięciu kategoriach zadaniach tekstowych, graficznych, mateatycznych, logicznych a także tych z wiedzy ogólnej. Punkty w toku gry otrzymujesz nie tylko za poprawnie rozwiązane zadania, ale także za obstawianie sukcesu lub porażki przeciwników. To jeszcze nie koniec - dodatkowe punkty przyniesie Ci też szybkość poprawnie udzielonej odpowiedzi!
|
Od zmierzchu do świtu
![]() Od zmierzchu do świtu to gra,w której wcielicie się w wampirów, polujących na ludzi. Podczas rozgrywki będziecie zdobywać punkty zwycięstwa poprzez wypełnianie tajnych misji. Swoje akcje będziecie wykonywać zagrywając karty. Musicie jednak pamiętać, aby wrócić do zamku przed wschodem słońca. Im więcej upolujecie, tym wolniejsi się stajecie, co utrudni Wam powrót przed świtem.
|
Parki
![]() Gra przedstawia amerykańskie parki narodowe i zawiera grafiki z serii wydawniczej Fifty-Nine Parks Print Series. Gracze wcielają się w rolę turystów, którzy wędrują po szlakach, aby zobaczyć ciekawe miejsca, obserwować dziką przyrodę, robić zdjęcia i zwiedzać parki narodowe. Każda rozgrywka to nowa wycieczka, nowe parki, nowy ekwipunek i nowa przygoda!
|
Karak 2
![]() Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy.
|
Herbaciany ogród
![]() Herbaciany ogród łączy w sobie mechanizmy gry polegające na tworzeniu talii, zarządzaniu zasobami i wykonywaniu akcji. W różnych prowincjach Cesarstwa gracze zakładają herbaciane ogrody, badają, zbierają i fermentują herbatę, sprzedają ją karawanom i żeglują z biegiem rzeki Jangcy.
|